امام جمعه کربلا:

آیت‌الله سیستانی آزادی حویجه را تبریک گفت

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالمهدی کربلائی در خطبه‌های نماز جمعه کربلا گفت: حضرت آیت‌الله سیستانی آزادسازی شهر حویجه از دست داعش را به ملت عراق، نیروهای مسلح و نیروهای پشتیبانی تبریک گفتند.
کد خبر: ۲۶۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳ - 06October 2017
آیت‌الله سیستانی آزادی حویجه را تبریک گفتبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی و امام جمعه کربلا در خطبه های نماز جمعه امروز که در حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) ایراد شد گفت: حضرت آیت الله سیستانی پیروزی های نظامی اخیر حویجه را تبریک گفتند و رزمندگان را مردانی توصیف کردند که در میان آن ها افرادی شبیه به یاران امام حسین (ع) وجود دارد.

حجت الاسلام کربلایی تصریح کرد: آیت الله سیستانی آزادسازی شهر حویجه و روستاهای پیرامون آن از دست تروریست های داعشی را به ملت عراق، نیروهای مسلح و نیروهای پشتیبانی تبریک گفتند و ابراز امیدواری کردند که به زودی باقیمانده مناطق تحت سیطره داعش آزاد شود.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی افزود: ما جانفشانی رزمندگان عزیز از اقشار و عناوین مختلف را می ستاییم و تکریم می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم که شهدای ابرار را رحمت و با شهدای اسلام محشور کند و به مجروحان شفای عاجل دهد.

وی اشاره کرد: قهرمانانی که در پاسخ به ندای آیت الله سیستانی در دفاع از آبرو، کشور و مقدسات به میدان های جنگ شتافتند و جان هایشان را کف دستشان گذاشتند و تقدیم کردند، در میانشان مردانی شبیه اصحاب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

حجت الاسلام کربلایی تصریح کرد: این از توفیقات الهی است که مردانی داریم که شبیه اصحاب امام حسین (ع) هستند و برای رفتن به سمت مرگ در راه دفاع از وطن بر همدیگر سبقت می گیرند.
 
منبع: حوزه نیوز
نظر شما
پربیننده ها