به مناسبت هفته ناجا؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح قزوین برگزار شد

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین در دومین روز از هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ - 07October 2017
برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح قزوین به مناسبت هفته ناجابه گزارش دفاع پرس از قزوین، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح قزوین صبح امروز با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، زاهدی استاندار، نمایندگان مجلس و سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

در این مراسم سردار محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین در سخنانی اظهار داشت: به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری و خون شهدا، امنيت بسيار خوبی در كشور ما وجود دارد و تمام توطئه دشمنان این کشور خنثی شده است.

وی افزود: هدف از نامگذاری اين هفته برای ناجا این است که به مسئله امنیت توجه شود و دستاوردهای پليس را برای مردم گوشزد كنيم و در نهايت آگاه سازی و بالابردن آگاهی اجتماعی هموطنان با پليس و در پی آن كاهش جرم را داشته باشيم.

سردار محمودی گفت: شعار امسال هفته ناجا «پليس برای امنيت و امنيت برای همه» است و ما در اين هفته بيش از 150 برنامه مختلف خواهيم داشت.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در 6 ماه اول سال با كاهش 12 درصدی جرايم خشن، كاهش 13 درصدی تصادفات، كاهش 22 درصدی تصادفات منجر به فوت و کاهش 14 درصدی كشفيات انواع مواد مخدر روبه رو بوده‌ایم و روند كاهش جرايم در 2 سال گذشته 23 درصد بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها