همزمان با هفته ناجا صورت گرفت؛

تجلیل شورای اسلامی شهر قم از پرسنل یگان کلانتری شهرداری

اعضای شورای اسلامی شهر قم همزمان با هفته ناجا امروز (یکشنبه 16 مهر) از پرسنل یگان کلانتری شهرداری قم تجلیل کردند.
کد خبر: ۲۶۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶ - 08October 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، «عبدالله جلالی» رئیس شورای اسلامی شهر قم در مراسم تجلیل از پرسنل یگان کلانتری شهرداری قم که به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت اظهار داشت: اعتمادی که نیروی انتظامی توانسته در همه شهرها به‌ویژه استان قم ایجاد کند قابل‌تحسین است، چرا که در گذشته گاهی به دلیل تفکر نظامی و انتظامی این اعتماد تا حدی کم‌تر بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نظرسنجی صورت گرفته از مردم در رابطه با نحوه عملکرد دستگاه‌های عمومی استان‌ها در سال 94 در سراسر کشور گفت: نخستین دستگاه موفق در جلب اعتماد عمومی در میان همه دستگاه‌های استان قم، نیروی انتظامی بوده است.

وی افزود: معنای فرهنگ در نظام اسلامی حاکی از ابعاد انسانی رفتار با افراد است حتی در رابطه رفتار با یک قاتل نیز در نظام اسلامی تا جایی که امکان‌پذیر است باید رفتار انسانی صورت بپذیرد.

جلالی با تشکر از اقتدار نیروی انتظامی در کنترل سد معبرهای شهر تصریح کرد: گاهی باید خطاپوش بود و از بعضی رفتارهایی که در سطح شهر می‌بینیم چشم‌پوشی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم نیز در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی در تمام مراسم‌ها و رویدادهای تلخ و شیرین همواره تأمین امنیت و اقتدار استان را عهده‌دار است.

وی بیان کرد: با وجود انواع تخلفات اجتماعی وجود اقلیت و اقوام مختلفی که در استان قم هست تأمین امنیت و خدمت‌رسانی در استان قم سخت بوده که نیروی انتظامی زحمت خدمت‌رسانی در خط مقدم را می‌کشد.

مسگری با تأکید بر رعایت اصل خدمت‌رسانی به مردم افزود: بارها با اینکه نیروی انتظامی بدون چارچوب و ساعت کاری خاصی به زائران و مجاوران حضرت معصومه (س) به‌عنوان میهمانان ایشان خدمت می‌کند مواجه شده‌ام.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد رعایت اخلاق اسلامی گفت: با اینکه استان قم از لحاظ جغرافیایی استان بزرگی نیست اما حجم کار نیروی انتظامی در قم از سایر استان‌ها بالاتر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار