مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل:

برنامه‌های فرهنگی حوزه دفاع مقدس در دانشگاه‌های اردبیل گسترش می‌یابد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در دیدار با مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: با توجه به لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، برنامه‌های فرهنگی حوزه دفاع مقدس در دانشگاه‌های این استان گسترش می‌یابد.
کد خبر: ۲۶۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ - 12October 2017
برنامه های فرهنگی حوزه دفاع مقدس در دانشگاههای استان اردبیل گسترش می یابدبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، علی واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل روز پنجشنبه 20 مهر با حضور در دفتر مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های این استان با وی دیدار و در خصوص مسائل فرهنگی حوزه دفاع مقدس گفت‌وگو کرد.
 
در این دیدار علی واحد با تأکید بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، بر گسترش برنامه‌های فرهنگی حوزه دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان اردبیل با همکاری دانشگاه ها و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تأکید کرد.
 
حجت‌الاسلام عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان نیز با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی حوزه دفاع مقدس و ایثار و جهاد و شهادت  در دانشگاه‌های استان، از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و برطرف کردن موانع ارائه 2 واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در سطح دانشگاه‌ها با همکاری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان خبر داد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار