دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

فعالیت سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس از تاسیس تا به امروز/ اجرای 20 طرح و پروژه کلان در دستور کار

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در جهت حفظ، بهره‌برداری و ظرفیت‌سازی از آثار و ارزش‌های نقش‌آفرینی و مشارکت بانوان در دفاع‌مقدس در راستای تحقق و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تاسیس شد.
کد خبر: ۲۶۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۶ - 15October 2017

گروه حماسه و جهاد دفاع پرس: امام خمینی (ره) در خصوص نقش زنان در مقاومت فرمودند: «زنان در صدر اسلام با مردان در جنگ با هم شرکت می‌کردند. ما می بینیم و دیدیم که زنان همدوش مردان بلکه جلوتر از آن در صف قتال ایستادند، خود و بچه‌های خود و جوانان خودشان را از دست دادند و با هم مقاومت کردند.» با تاسی از بیانات رهبر کبیر انقلاب و بیانات مقام معظم رهبری، همچنین با توجه به نقش چشم گیر زن از دوران انقلاب تا به امروز، وجود سازمانی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی شهدا احساس می‌شد. از این رو سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با حکم سرلشکر فیروزآبادی و به ریاست «مریم مجتهدزاده» در 27 مهر ماه 1392 تاسیس شد.

جهت آشنایی با فعالیت‌ها و عملکردهای سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس طی چهار سال گذشته، گزارشی از عملکرد این سازمان از سوی خبرگزاری دفاع مقدس تهیه شد که در ادامه می‌خوانید:

مقدمه

در راستای اندیشه‌های مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که عظمت نقش آفرینی‌های زنان مسلمان ایرانی را در فرمایشات گهربار خویش به تصویر کشیدند و می‌فرمایند: «شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی زن نه شرقی و نه غربی است، زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان گشود و ثابت کرد که می‌توان زن، عفیف، محجبه و در عین حال در متن و مرکز بود. می‌توان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه داشت و در عرصه سیاسی و اجتماعی نیز سنگرسازی‌های جدید کرد و فتوحات بزرگ را به ارمغان آورد. زنانی که اوج احساس، لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد، شهادت و مقاومت درآمیختند و مردانه‌ترین میدان‌ها را با شجاعت، اخلاص و فداکاری خود فتح کردند.»

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به منظور صیانت و تقویت مشارکت و نقش ممتاز زنان در عرصه‌های مختلف، به ویژه نقش کلیدی آن ها در دفاع مقدس و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، در 27 مهر ماه 1392 به پیشنهاد سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» و سردار «سید مسعود جزایری» معاون اسبق امور بسیج و فرهنگ دفاعی و سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رییس اسبق ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شد.

ماموریت، چشم انداز و راهبردهای کلان

ماموریت:

طراحی نظری، مهندسی، پژوهشی، ساماندهی، برنامه ریزی و کمک به اجرای موضوعات مربوط به نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس

ترویج و انتقال فرهنگ ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهادی

کمک به ارتقاء منزلت و جایگاه معنوی زنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و دفاعی در جامعه

فعالیت سازمان مشارکت زنان از تاسیس تا به امروز/ اجرای 20 طرح و پروژه کلان در دستور کار

چشم انداز

زن مسلمان ایرانی؛ الگویی برتر، مترقی و متعالی در تمامی عرصه‌های زندگی به ویژه در عرصه جهاد، دفاع و حماسه مبتنی بر ارزش‌های دینی و انسانی با تاسی از فرهنگ فاطمی و زینبی (س) در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی

راهبردهای کلان

توسعه و ارتقاء فعالیت‌های پژوهشی زنان و دفاع مقدس با محوریت جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت در ابعاد ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی با پیش بینی برنامه‌های عملیاتی و کاربردی لازم

ایجاد گسترش و استفاده از ظرفیت‌های علمی نهادها و دستگاه‌های مرتبط با هدف ارتقاء جایگاه ارزشمند در دفاع مقدس

توان‌افزایی و توسعه آگاه‌ها و مهارت‌های زنان و خانواده مبتنی بر فرهنگ دفاع مقدس

بسیج، هماهنگی و هم افزایی کلیه نهادها و دستگاه‌های فرهنگی مرتبط جهت تقویت، توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس

ترویج مولفه‌های فرهنگ دفاع مقدس با تاکید بر نقش زنان در دفاع مقدس در ارتقاء فرهنگ عمومی

تبیین و الگوسازی سبک زندگی اسلامی ایرانی مبتنی بر شاخه‌های برجسته زندگی حماسه سازان و ایثارگران دفاع مقدس

نهادینه سازی و گسترش ادبیات دفاع مقدس با تاکید بر زنان حماسه ساز و ایثارگر

ارتقاء و ترویج فرهنگ حماسه با اتکا به نقش و مشارکت زنان در دفاع مقدس در قالب استفاده از اردوهای راهیان نور

ساماندهی، برنامه ریزی و ارزیابی علمکرد واحدهای استانی و منطقه‌ای با اتکا به نقش زنان ایثارگر در دفاع مقدس

هم افزایی فعالیت های سازمان های مردم نهاد (سمن‌ها) در جهت حفظ و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس

سرمایه‌های سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در مسیر تمدن سازی

سرمایه‌های اطلاعاتی

* اطمینان از دستیابی افراد به اطلاعات درتس در زمان مناسب تبدیل اطلاعات به یک مزیت رقابتی

* استفاده از فناوری برای ضبط، به اشتراک گذاشتن و به کار گیری اطلاعات بهینه سازی مدیریت اطلاعات از طریق فناوری اطلاعات

سرمایه های انسانی

* بکارگیری کارکنان با مهارت های مورد نیاز

* پر کردن شکاف مهارت های استراتژیک

* همسویی آموزش با استراتزی

* ایجاد طرح‌های موفقیتی برای مشاغل کلیدی

* نگهداری کارکنان با سطح کیفی بالا

* تقویت و بکارگیری نیروهای کار ماهر

سرمایه‌های سازمانی

* ایجاد محیطی که کارکنان احساس ارزشمندی داشته باشند و بتوانند بهترین عملکرد را ارائه کنند

* ایجاد یک تیم با عملکرد بالا

* تعریف صریح و شفاف انتظامات، اسخگویی و دستاوردها.

فعالیت سازمان مشارکت زنان از تاسیس تا به امروز/ اجرای 20 طرح و پروژه کلان در دستور کار

طرح‌ها و پروژه های کلان در دست اجرا

1- جشنواره ملی و بین‌المللی اسوه‌های صبر و مقاومت

این جشنواره با هدف ارائه الگوی شایسته و تاثیرگذار به جامعه و ترویج و تثبیت مولفه‌های صبر، ایثار و مقاومت و پرداختن به نقش انسان‌ساز زنان با تاسی به اسوه‌های فاطمی و زینبی و با حضور هزاران نفر از زنان نخبه و ایثارگر همزمان در سراسر کشور و چند کشور اسلامی در میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر برگزار می‌شود.

2- اتاق اندیشه‌ورز رسانه

این اتاق با بهره‌مندی از نظرات صاحبان تجربه در زمینه فرهنگ جهاد و حماسه، اندیشمندان علم ارتباطات رسانه و خبر جهت ارائه مطالب منطبق با نیاز جامعه به ویژه نسل جوان در راستای گفتمان‌سازی، انسجام بخشی و ترویج فرهنگ دفاع مقدس اجرا می‌شود.

3- فصلنامه

این فصلنامه با رویکردی علمی جریان حضور زنان در دفاع مقدس و عرصه‌های مرتبط با آن را بررسی می‌کند. هدف از انتشار این فصلنامه بر دو حوزه کاری اصلی گفتمان‌سازی و جریان‌سازی متمرکز شده است. محورهای اصلی مورد بررسی در این فصلنامه شناخت نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس و ارتباط آن با نقش آفرینی زن مسلمان در عرصه‌های پس از دفاع و ترسیم مختصات این جایگاه در تمدن‌سازی اسلامی می‌باشد که با مشارکت گسترده پژوهشگران، نویسندگان و محققان حوزه دفاع مقدس و مطالعات زنان و خانواده توام خواهد بود.

4- سلسله نشست‌های آموزشی جنگ نرم

سلسله نشست‌های آموزشی جنگ نرم در جهت مقابله همه جانبه با تهاجم فرهنگی با محوریت تربیت منابع انسانی شایسته، تربیت نیروهای مبلغ جهت بصیرت افزایی جامعه و تاکید بر تحقق فرآیند تمدن نوین اسلامی برپا می‌شود.

5- طرح نیازسنجی آموزشی و پژوهشی استان‌های پیرامون موضوع زن و دفاع مقدس

در دو سطح نخبگان و عمومی نسبت به احصا اولویت‌های آموزشی پژوهشی پیرامون نقش زنان در دفاع مقدس اقدام می‌شود. این نیازسنجی در گروه‌های هدف دانشجویی، دانش آموزی، زنان خانه دار و تشکل‌های مردم نهاد انجام می شود.

6- طرح تسنیم

در این طرح از 20 نفر از فعالین فرهنگی کشور لبنان و سوریه و به منظور شرکت در کارگاه‌های آموزشی در حوزه عقیدتی و فرهنگی دعوت به عمل می‌آید و در پایان پیوست سمعی و بصری از این دوره جهت ارایه در کشورهای مذکور به منظور آموزش سایر متقاضیان تهیه و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

7- پروژه بررسی نگرش ایرانیان نسبت به نقش زنان در دفاع مقدس

طرح پژوهشی مذکور با جامعه نمونه 2 هزار نفر و با هدف بررسی نگرش مردم نسبت به مشارکت زنان در دفاع مقدس انجام می‌شود. روش تحقیق در این طرح پژوهشی پیمایشی است و با استفاده از نرم افزار spss نسبت به احصا نتایج اقدام می‌شود.

8- بررسی شاخصه‌های گنجینه بودن دفاع مقدس در حوزه زنان و خانواده

این طرح پژوهشی با جامعه نمونه 4 هزار نفر و با هدف بررسی علل و شاخصه‌های گنج بودن دفاع مقدس در حوزه زنان و خانواده و در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی انجام می شود. این پروژه در چهار بخش و با چهار روش شاخص‌گذاری صورت می‌پذیرد. عمده مباحث در حوزه‌های زنان و خانواده و با رویکرد اثباتی به دفاع مقدس انجام می‌شود.

9- کارگاه‌های آموزشی تربیت پژوهشگر حوزه زن و خانواده (پژوهش اسوه)

در این مجموعه کارگاه‌ها، به روش مستقیم و مجازی نسبت به آموزش پژوهشگران متعهد و علاقمند به حوزه زن و دفاع مقدس اقدام می‌کنند. این طرح با هدف تربیت نیروی متخصص پژوهشگر در حوزه‌های تخصصی و مورد نیاز اجرا می‌شود.

10- طرح عقیله

این طرح در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی به منظور تربیت مدرسین و مبلغین توانمند با هدف نگاهداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بهره‌گیری از آخرین شیوه‌های نوآورانه تبلیغ، مقابله همه جانبه با تهاجم فرهنگی با محوریت تربیت منابع انسانی شایسته، تسری و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ قرآنی، تربیت مربیان توانمند دانشی و بینشی در ابلاغ و نگهداشت ارزش‌های دفاع مقدس در قالب کارگاه‌های آموزشی با تدوین و تهیه محتوای آموزشی مناسب و استفاده از تجارب اساتید مجرب عملیاتی می شود.

11- مجموعه راه روشن

مجموعه کتب راه روشن با موضوع بیانات مقام معظم رهبری تهیه و تدوین شده است. راه روشن 1 با مولفه‌های دفاع مقدس و راه روشن 2 با مولفه‌های ورزش، هنر و رسانه به چاپ انبوه رسیده است. راه روشن 3 با موضوع تحول و راهیان نور و راه روشن 4 با موضوع آرامش سیاسی، آزادی و عدالت اجتماعی در مرحله تدوین نهایی و اخذ مجوز جهت چاپ می‌باشد.

12 نشست ملی پژوهشگران

پژوهش و فعالیت‌های مرتبط با رصد و تبیین وضعیت موجود برای انجام یک اقدام موثر و هدفمند، همواره اصلی‌ترین گام رسیدن به نقطه مطلوب بوده و هست. بسیاری از اقدامات حوزه زنان و خانواده نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این حوزه می تواند به دلیل پراکندگی موضوعات و اهمیت مباحث آن در ساختار نظام اجتماعی، از پژوهش‌های راهبردی به عنوان نقاط عزیمت برای رسیدن به هدف مطلوب استفاده کرده و نقشه راه مطمئنی را در افق آینده خویش ترسیم کند. مبحث زنان و دفاع مقدس نیز به جهت ساختار ویژه بحث و شاکله پژوهش محور موضوعی، با این ابزار می‌تواند در نیل به اهداف خود برنامه ریزی نظام مندی را فراهم و در تبیین آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس پیشتازانه عمل کنند. لذا نظر به لزوم برنامه ریزی جامع عملیاتی در حوزه مرتبط با پژوهش‌های دفاع مقدس و اهمیت اقدام هماهنگ در احصا اولویت‌های پژوهشی و انجام مطالعات راهبردی این حوزه، سازمان اقدام به برگزاری نخستین نشست پژوهشگران عرصه دفاع مقدس کرده است.

13- بانک اطلاعات زن و دفاع مقدس

این بانک اطلاعاتی در سه دسته کلی اشخاص، تولیدات محتوایی وسازمان های مردم نهاد تهیه شده است.

14- شورای راهبردی کمیته بین‌الملل

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با هدف مفهوم سازی و تبیین مواضع ممتاز جمهوری اسلامی در خصوص زن و خانواده در سطح مجامع بین‌المللی، افکار عمومی دنیای اسلام و در سطح افکار عمومی نخبگان به ویژه جهان اسلام، تعاملات و مجامع بین‌المللی اقدام به برگزاری نشست راهبردی در حوزه بین‌المللی کرد.

15- طرح سلاله‌ها

این طرح با هدف احیا فرهنگی ایثار و حماسه آفرینی و دمیدن روح تازه‌ای در کالبد جامعه به ویژه نسل جوان با بهره گیری از ظرفیت فرزندان و نوادگان شهدا با تدوین و تهیه محتوای آموزشی مناسب و استفاده از تجارب اساتید مجرب در قالب کارگاه های آموزشی تاریخ شفاهی دفاع مقدس، جریان شناسی انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم راه های نفوذ دشمن در اذهان افراد جامعه به ویژه خانواده‌ها و کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی و ملی در فضای سایبری و شبکه‌های اجتماعی عملیاتی می‌شود.

فعالیت سازمان مشارکت زنان از تاسیس تا به امروز/ اجرای 20 طرح و پروژه کلان در دستور کار

16- طرح یادمان هنر، حماسه و مهر

این طرح با هدف ترویج سبک زندگی جهادی در میان اقشار مختلف با بهره گیری از ابزار هنر به عنوان یکی از مهم ترین عامل انتقال موثر در زمینه مولفه‌هایی چون ایثار، مقاومت و پایداری در راه آرمان‌ها، جلب مشارکت اقشار مختلف در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام در دستور کار قرار دارد.

17- سلسله نشست‌های مدیران سازمان با زنان مبارز، رزمنده، پیشکسوتان و مدافع حریم ولایت

بهره مندی از ظرفیت‌ها، تجارب و خاطرات زنانی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مشارکت داشتند.

18- سخنرانی‌های داخلی و بین‌المللی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس

این سخنرانی‌ها در جهت تبیین مولفه‌های فرهنگ متعالی جهاد مقاومت تبیین ضرورت‌ها و ایجاد زمینه لازم در جهت تحقق فرآیند تمدن نوین اسلامی تبیین جایگاه واقعی زن مسلمان برگزار می‌شود.

19- طرح حس پروانگی

این طرح با هدف جریان سازی فرهنگی به منظور توسعه و نشر مفاهیم و ارزش های دینی با تمرکز در میان اقشار مختلف و ارتقاء جایگاه فرهنگی اجتماعی ایشان و به منظور تبیین موقعیت حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی در مرحله گذار به تمدن نوین اسلامی و ضرورت حمایت از روش های فکری و اعتقادی و همچنین ایجاد فرصتی برای بروز و ظهور استعدادهای درونی نسل جوان و نوجوان برای نیل به ارزش‌های دینی ارائه و در قالب جشنواره‌ای با نام حس پروانگی برگزار می شود. این جشنواره با هدف شناسایی زنان و دختران تحول یافته وبه واسطه سفر به سرزمین نور در قالب اردوهای راهیان نور و همچنین برگزاری نشست‌ها و تشکیل اتاق‌های اندیشه ورزان در این حوزه به منظور بیان و بررسی خاطرات و هم اندیشی با ایشان و نهایتا تهیه بانک اطلاعاتی و کتاب در باب این موضوع برگزار و سازماندهی می‌شود.

فعالیت سازمان مشارکت زنان از تاسیس تا به امروز/ اجرای 20 طرح و پروژه کلان در دستور کار

20- تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

هر ساله در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس که به نام «شهیدان، ایثارگران، زنان اسوه های مقاومت و ایثار» نام گذاری می‌شود. این مراسم با حضور زنان فرهیخته، اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای فرهنگی اجتماعی زنان، مشاورین امور بانوان در دستگاه های اجرایی کشور، جمعی از مادران شهدا، و زنان ایثارگر و بسیجی و دیگر دیگر مسئولان و مدیران حوزه زنان کشور ضمن تاکید بر دیدگاه های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر حضور آگاهانه و موثر زنان در زمینه ایجاد و تداوم انقلاب، نشان می‌دهند که زن فهمیم و متدین ایران اسلامی، تعالی فردی و حضور اجتماعی خود را مدیون بینش عمیق و نگرش گسترده امام خمینی (ره) می‌داند.

اهم اقدامات حوزه زنان دفاع مقدس

فعالیت‌های اموزشی پژوهشی

گردآوری، دسته بندی موضوعی، سطح بندی، مستند سازی در حوزه زنان و دفاع مقدس

برگزاری کارگاه های آموزشی فضای مجازی، آسیب شناسی و مقابله با جنگ نرم

برگزاری کارگاه‌های آموزشی تاریخ شفاهی

برگزاری نقد کتاب

برگزاری کارگروه‌های سبک زندگی اسلامی با تاکید بر سبک زندگی شهدا

فعالیت های هنری

حمایت از تهیه، چاپ و انتشار فصلنامه، نشریه و کتاب با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس

حمایت و اقدام جهت تولید آلبوم عکس شهدا

مدیریت و برنامه ریزی در خصوص جمع آوری، سازماندهی، حفظ و انتشار آثار ادبی و هنری، تولیدات مستند داستانی، روایتی مربوط به مشارکت زنان در دفاع مقدس

برپایی نمایشگاه‌های هنری جهت آثار تجسمی و ترسیم تابلوهای نقاشی مادران شهدا

برنامه ریزی و برگزاری مسابقات در قالب شعر، مقاله، دلنوشته و ... با نقش زنان در دفاع مقدس

فعالیت سازمان مشارکت زنان از تاسیس تا به امروز/ اجرای 20 طرح و پروژه کلان در دستور کار

فعالیت های رسانه ای

مصاحبه رادیویی و تلویزیونی با زنان شاهد و ایثارگر

انعقاد تفاهم نامه با ادارات کل صدا و سیما در استان ها جهت پوشش خبری برنامه ها

معرفی زنان شاخص، صاحب نظر، هنرمند و ... به صدا و سیما و خبرگزاری ها

فعالیت اجرایی

برپایی جلسات هم اندیشی با مدیران امور زنان ادارات کل

تشکیل جلسات شورای راهبردی زنان در مراکز استان ها و شهرستان های تابعه

تشکیل کارگروه های تخصصی مرتبط با حوزه زنان و دفاع مقدس

دیدار و تجلیل از گروه هدف (شهدا، جانبازان، ازادگان و زنان رزمنده)

انعقاد تفاهم نامه با ادارات و سازمان های جهت تحقق مشارکت بیشتر در اجرای برنامه‌ها

برگزاری جشنواره اسوه های صبر و مقاومت

برگزاری نشست سرایش حماسه

برگزاری جشنواره سوم خرداد

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در طبس

استحصاء اطلاعات مرتبط با زنان شاهد و ایثارگر جهت بانک اطلاعات سازمان

تنظیم برنامه های ورزشی همگانی از جمله پیاده روی زنان در دفاع مقدس

رونمایی از کتاب پوستر و آلبوم عکس

برگزاری نشست‌های خاطره گویی زنان شاهد و ایثارگر

حضور در مراسم غبارروبی شهدا در گلزار شهدا و اماکن متبرکه همراه با قرائت فاتحه و اهدای گل

برپایی نمایشگاه عکس با موضوع زنان در دفاع مقدس

تقدیر از فعالان حوزه زن و دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف

همایش تجلیل و تقدیر از زنان اهل قلم

انتشار کتب در موضوع زنان و دفاع مقدس و لوحه‌های فشرده

پروژه موزه نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح به منظور تدوین نقش زنان از قیام 15 خرداد 1342 و دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در بحش های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اطلاعاتی و امنیتی و ... جهت ارائه به مخاطبان موزه ملی، فاز صفر پروژه نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را جهت اجرا در تاریخ 5 اردیبهشت ماه 1393 به سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس واگذار کرد.

در این پروژه سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستاد کل به عنوان کارفرما و سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به عنوان مشاور (مجری) تعریف شده است.

فعالیت سازمان مشارکت زنان از تاسیس تا به امروز/ اجرای 20 طرح و پروژه کلان در دستور کار

راهبرد آتی

بازخورد موفقیت آمیز و خرسندی مسئولان محترم بنیاد از نمایشگاه و به ویژه رضایت از عملکرد حوزه زنان، مشوق خوبی برای معرفی این فعالیت ها در قالب نمایشگاه های ملی، منطقه ای و بین‌المللی است.

فطعا ارتقای کیفیت و بازدهی نمایشگاه آتی با بهره گیری از ابزار هنر و ذوق هنری، و همچنین استفاده از سلایق صاحب نظران عرصه حماسه و ایثار، یکی از مهم ترین رویکرد این سازمان در برگزاری نمایشگاه در آینده خواهد بود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار