مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان:

مدافعان حرم جان و ناموس مردم ایران را نجات دادند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان گفت: مدافعان حرم با رشادت‌های خود جان و ناموس مردم ایران را نجات دادند.
کد خبر: ۲۶۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ - 14October 2017
باید قدردان ایثار شهدای مدافع حرم باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان در جمع بسیجیان حوزه حضرت خدیجه (س) و در مراسم یادبود شهید «محسن حججی»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: امثال شهید حججی آبروی این مملکت و مایه افتخار ملت ایران هستند. این شهید والامقام نامش در میان ملت ایران و همچنین در میان ملت مسلمان جهان جاودانه خواهد ماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان اضافه کرد: باید به گونه ای زندگی کنیم که خداوند همانند شهید حججی ما را برگزیند و عاشق ما شود؛ چرا که انسان تنها به این طریق عاقبت بخیر می‌شود و نام نیک از او باقی می‌ماند. همچنین بسیاری از افراد بودند که پس از درگذشت و سفر به آخرت نام آن ها در این دنیا باقی مانده و هنوز هم در میان مردم در حال جمع کردن ثواب هستند.

وی خاطرنشان کرد: مادران باید فرزندان خود را به گونه ای تربیت کنند که در دنیا عاقبت به خیر شوند و راه و رسم شهدا را در زندگی دنیوی پیش بگیرند؛ «شهدا رفتند تا ما بمانیم» مفهوم این جمله باید برای نوجوانان و جوانان جا بیفتد.

قندهاری متذکر شد: مدافعان حرم جان و ناموس این مملکت را نجات دادند؛ اگر این جوانان به جبهه مقاومت نمی‌رفتند امروز باید شاهد حضور داعش در خاک ایران بودیم؛ همه ما باید قدردان فرزندان و خانواده‌های شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم باشیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار