نماینده ولی فقیه در مازندران:

راه‌اندازی «لشکر زینبیون» در استان مازندران امری ضروری بود

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه در سراسر استان لشکر زینبیون راه‌اندازی شده است، گفت: در دوره کنونی که تبلیغات وسیعی علیه انقلاب و محرم صورت می‌گیرد، راه‌اندازی چنین تشکیلاتی امری ضروری است.
کد خبر: ۲۶۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲ - 14October 2017

راه اندازی لشکر زینبیون در استان مازندران امری ضروری بودبه گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران بعدازظهر امروز در نشست با فرماندهی لشکر زینبیون در ساری، اسارت آل‌الله و شهادت امام سجاد (ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: در این ایام که به عقیله بی‌هاشم (س) منسوب است همه باید زینبی در میدان باشیم.

وی با بیان اینکه در سراسر استان لشکر زینبیون راه‌اندازی شده است افزود: در دوره کنونی که تبلیغات وسیعی علیه انقلاب و محرم صورت می‌گیرد، راه‌اندازی چنین تشکیلاتی امری ضروری است.

آیت‌الله طبرسی تشکیل لشکر زینبیون ولایی، مکتبی و دارای اندیشه است، گفت: این امر سبب زنده شدن شور، شعور و حماسه حسینی و زینبی در جامعه می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اظهار اینکه به هدف رساندن تشکیلات زینبیون امری مهم است تصریح کرد: باید برنامه مناسب از سوی این تشکل ارائه شود.

آیت‌الله طبرسی احیای دین را فریضه مهم دانست و گفت: انگیزه و شور حسینی در جامعه باید زنده باقی بماند و خاموش نشود.

وی به حضور ترامپ و نقشه اقلیم کردستان اشاره کرد و گفت: هدف از این نقشه که بعد از شکست از دست ایران و حزب‌الله طراحی‌شده است، تجزیه کشورها است.

امام جمعه ساری تأکید کرد: در شرایط کنونی، جامعه باید بیدار باشد و اوضاع را رصد کند زیرا ما برای انقلاب سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و شهید تقدیم کرده‌ایم تا انقلاب و ارزش‌ها باقی بماند.

آیت‌الله طبرسی با عنوان اینکه شهدا محرم و حماسه عاشورا را عینیت بخشیده‌اند گفت: اگر حضرت زینب (س) نبود عاشورا و کربلا باقی نمی‌ماند و ما در شرایط کنونی نیز باید کار زینبی انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها