جشنواره امام هادی (ع) در سپاه استان سمنان برگزار شد

جشنواره امام هادی (ع) با حضور سردار «علی جبرائیل» جانشین ایمنی و اقدامات تامینی ستاد کل سپاه در استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ - 15October 2017

جشنواره امام هادی (ع) در سپاه استان سمنان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، جشنواره امام هادی (ع) به همت معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه استان سمنان با حضور سردار «علی جبرائیل» جانشین ایمنی و اقدامات تامینی ستاد کل سپاه در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان برگزار شد.

سردار جبرائیل در این جشنوارهبا اشاره به اینکه در آئین‌نامه انظباطی نیروهای مسلح در رابطه با ایمنی و اقدامات تأمینی بسیار تأکید شده است،  اظهار داشت: اقدامات خوبی در بخش ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه استان سمنان انجام شده است و این جای قدردانی دارد.

وی بیان داشت: انتظارات مقام معظم رهبری در ایمنی و اقدامات تأمینی این است که به طرفی حرکت کنیم که سوانح به حداقل برسد و در استان سمنان همه مجموعه تلاششان این بوده است که حوادث و سوانح در سطح سپاه کاهش یابد.

سپاه تابع محض ولایت است

«علی خالقیان» معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان نیز در این جشنواره با گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار شهید استان سمنان گفت: هراس دشمنان از سپاه نشان و گواه این است که سپاه کارنامه درخشانی دارد و افتخار می‌کنیم که در ارگانی خدمت می‌کنیم که از قدرتمندترین نهادها در جهان است.

وی با تأکید بر اینکه پاسداران ولایت‌پذیرند و همواره تابع محض ولایت هستند، خاطرنشان کرد: اگر قدر خود و سپاه را بدانیم، آسیب و گزندی به سپاه وارد نخواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان در ادامه بیان کرد: کارهای بزرگی در بخش ایمنی سپاه انجام شده است که از جمله آنها عمومی‌سازی فرهنگ ایمنی در سپاه، دور کردن سپاه از خطرات و آسیب‌ها و فراگیری آموزش‌های لازم برای انواع مأموریت‌های سپاه می‌باشد.

خالقیان با اشاره به برنامه‌های متعددی که در هفته ایمنی در سپاه استان سمنان برگزار شد، گفت: همه به عنوان همیاران ایمنی باید کمک کنیم که سپاه از آسیب‌ها دور باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها