روشنی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافع مظلومین عالم است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا در همه مقاطع مایه عزت برای نظام و مردم و مدافع مظلومین عالم بوده است.
کد خبر: ۲۶۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ - 15October 2017

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافع مظلومین عالم است.به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «مراد روشنی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در جمع اصحاب رسانه حمایت همه جانبه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت سخنان رییس جمهور آمریکا اعلام کرد.

وی با یادآوری این جمله معروف از امام خمینی (ره) که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» اظهار داشت: سپاه پاسداران به عنوان رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی و نیروی جوشیده از بطن مردم است که برای دوستداران نظام مایه دلگرمی و برای دشمنان غیرقابل تحمل است.

روشنی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا در همه مقاطع مایه عزت برای نظام و مردم بوده است.

وی تاکید کرد:  قطعاً سپاه از ابتدای جنگ تحمیلی و تهاجم نابرابر دشمن به کشور، نقش بی‌بدیل خود را نشان داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان با بیان این مطلب که مردم از سپاه به عنوان نیروی محبوب و مایه عزت دفاع و حمایت می‌کنند، تأکید کرد: ما هم به نمایندگی از خانواده شهدا و ایثارگران، حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام می‌کنیم و تا آخرین رمق، این حمایت ادامه پیدا خواهد کرد.

مراد روشنی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: امروزه در جغرافیای مقاومت، اگر حماسه‌های بزرگی آفریده شده و در آستانه برچیده شدن داعش ملعون و گروه‌های تفکیری هستیم، دلیل آن چیزی نیست جز زحمات و دلاوری‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها