معاون پژوهشی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه:

رسالت ما تاریخ‌نگاری گنجینه هشت سال دفاع مقدس است

سردار سرتیپ «محسن رخصت‌طلب» گفت: رسالت ما در سراسر ایران اسلامی، تاریخ‌نگاری گنجینه هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۶۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰ - 17October 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار سرتیپ «محسن رخصت‌طلب» معاون پژوهشی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ‌عصر امروز (سه‌شنبه) در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و جمعی از کارکنان این اداره‌کل، اظهارداشت: رسالت ما در سراسر ایران اسلامی، تاریخ‌نگاری گنجینه هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: همه باید به دنبال نقش استان لرستان در هشت سال دفاع مقدس باشیم و این را به عنوان هدفی در راستای رسیدن به مطلوب قرار دهیم و همچنین تقسیم‌بندی وظیفه در بین سازمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ستادکل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و ارتش صورت گیرد تا زودتر به نتیجه مطلوب برسیم و در آینده نیز شاهد محتوای غنی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان باشیم.

معاون پژوهشی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن مهم دانستن جمع‌آوری منابع دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: گام اول کار پژوهشی، جمع‌آوری منابع است تا پژوهشگر بتواند برای رسیدن به هدف، با دسترسی به این منابع کار خود را بهتر پیش ببرد.

سردار رخصت‌طلب افزود: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی اسنادی استان را داریم که تمام اسناد و فیلم‌های عملیات‌های دفاع مقدس که شاید بعضاً در استان لرستان موجود نباشد را برای سرعت بخشیدن در کار تاریخ‌نگاری استان در اختیار شما قرار دهیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین هدف ما از وحدت سازمان‌های حفظ آثار دفاع مقدس در یگان‌های نیروهای مسلح استان، این است که اوراقی معتبر از هشت سال دفاع مقدس به جا می‌ماند و یک مجموعه از تاریخ‌نگاری استان لرستان گردآوری می‌شود که بیانگر نقش ارزنده لرستان در دفاع مقدس است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار