پدر شهید «علی چهارده معصوم»:

بعد از 30 سال فهمیدم که فرزندم دست در بدن ندارد

«محمود چهارده معصوم» گفت: پسرم از ناحیه اصابت گلوله جنگی به سرش شهید شد؛ اما تا امروز نمی‌دانستم که دست نیز در بدن ندارد.
کد خبر: ۲۶۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ - 24October 2017
بعد از 30 سال فهمیدم که فرزندم دست در بدن ندارد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سرهنگ «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور در منزل شهید «علی چهارده معصوم» از شهدای هشت سال دفاع مقدس، با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد.

سرهنگ حسینی در این دیدار، ضمن تسلیت ایام حزن اهل بیت (ع) و اسارت آل‌الله، مقام والای شهیدان را توصیف نشدنی برشمرد و اظهار داشت: شهید زنده است و بعد از شهادتش خط و سیر هدایت‌گر خویش را همچنان ادامه می‌دهد.

وی افزود: همه ما باید از سیره و منش شهدا پاسداری کنیم و عمل به وصایای آنان را سرلوحه اعمال خود قرار دهیم.

«محمود چهارده معصوم» پدر شهید «علی چهارده معصوم» نیز در این دیدار، با اشاره به پیشگویی فرزند شهیدش در آخرین اعزام خود، خاطرنشان کرد: شهدا با تقدیم خون مطهر خود در راه خدا، راه را به ما نشان دادند و تازه اول راه هستیم و باید راه نورانی آنان را به درستی ادامه دهیم.

وی پس از توضیحات مادر بزرگوار شهید در مورد نحوه شهادت فرزندش گفت: پیکر فرزند شهیدم ابتدا به مشهد مقدس و پابوسی امام رضا (ع) منتقل شد و سپس به قم انتقال یافت. بنده که تنها چهره خون آلود فرزندم را دیده بودم، بعد از گذشت 30 سال، امروز متوجه شدم که فرزندم دست در بدن ندارد و با تأسی به آقا ابوالفضل العباس (ع) در راه دفاع از حریم دین و ولایت قدم در عرصه رزم گذاشته است.

خاطرنشان می‌شود، شهید «علی چهارده معصوم» متولد 10 شهریورماه سال 1349 و دانش آموز سال دوم رشته ریاضی در دبیرستان آیت‌الله کاشانی قم بود که پس از شهادت، «دیپلم افتخار» برای وی صادر شد.

این شهید والامقام، برای چندمین بار متوالی به عنوان نیروی بسیجی به جبهه اعزام شد و در 14 مردادماه سال 66 آخرین وصایای خود را نوشت و چهار روز بعد در 18 مردادماه در حالی که جمعی گردان امام سجاد (ع) لشکر 17 امام علی بن ابی طالب (ع) بود، در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

مزار مطهر این شهید والامقام، در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) قم به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار