نماینده ناجا در بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

دائرةالمعارف ناجا در سیستان و بلوچستان تدوین می‌شود

جلسه تدوین دائرةالمعارف نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان با حضور «رضا طیبی» نماینده ناجا در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ - 25October 2017
دایره المعارف ناجا سیستان و بلوچستان تدوین می شود////// بازخوانی// سمت و اسم و فایل دقیق مسئولین درج شودبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، جلسه تدوین دائرةالمعارف نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با حضور «رضا طیبی» نماینده ناجا در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و سردار «غلام‌نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان برگزار شد.

طبیبی جمع‌آوری دائرةالمعارف ناجا در استان سیستان و بلوچستان را امری ویژه دانست و اظهار داشت: اهمیت موضوع دائرةالمعارف ناجا در این استان حائز اهمیت است زیرا به جز مشارکت در دفاع مقدس، تامین امنیت داخل کشور و تامین اقلامی که از خارج برای کشور وارد می‌شود از این مسیر صورت می‌گیرد.

سردار قنبری نیز ضمن اعلام همکاری در جهت جمع‌آوری دائرةالمعارف ناجا سیستان و بلوچستان بیان داشت: حفظ آرمان‌های بلند والای شهدا به برقراری بهتر امنیت و آرامش کمک می‌کند.

سردار کوهکن مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: با توجه به چاپ دائرةالمعارف نقش سپاه و ارتش در هشت سال دفاع مقدس، جمع‌آوری و کامل شدن مطالب دائرةالمعارف ناجا در استان سیستان و بلوچستان با همکاری نیروی انتظامی را به چاپ خواهیم رساند که این امر در سه بخش «ناجا قبل از ادغام»، «دفاع مقدس» و «نیروی انتظامی» خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها