جانشین فرماندهی یگان‌های ویژه نیروی انتظامی:

بیش از ۹۰ درصد مراجعه کنندگان به مرزها دارای مدارک قانونی هستند

سردار جان‌نثاری گفت: بیش از ۹۰ درصد مراجعه کنندگان به مرزها برای پیاده‌روی اربعین دارای اسناد و مدارک هستند و بخش ناچیزی از افراد بدون مجوز به مرز مراجعه می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ - 29October 2017
بیش از ۹۰ درصد مراجعان به مرزها دارای مدارک قانونی هستندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار حبیب الله جان نثاری جانشین فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی به چهار هدف اصلی کمیته انتظامی ستاد مرکزی اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: کمیته امنیتی انتظامی چهار هدف اصلی آسایش، آرامش، امنیت و خروج قانونی از چهار مرز کشورمان به سمت عتبات عالیات عراق را دنبال می کند.

وی افزود: سه محور کلی را در فعالیت های خود پیش بینی کرده ایم که تامین امنیت شهرهای مبدا سفر زائران عزیز محور نخست این فعالیت ها بوده و نیروی انتظامی، امنیتِ آن را پوشش می دهد.

سردار جان نثاری محور دوم را این فعالیت ها را در حوزه تامین نظم و امنیت مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی عنوان کرد و افزود: محور نهایی فعالیت های یگان ویژه را ناظر بر مسیر شهرهای منتهی به مرزها دانست.

وی افزود: گیت های متعددی را برای چهار مرز خروجی پیش بینی کرده ایم و تلاش داریم اجرای تشریفات قانونی را برای زوار همراه با آرامش و آسایش فراهم آوریم.

سردار جان نثاری از زائران خواست که قبل از هر چیز گذرنامه و ویزای خود را تهیه کنند، چرا که سیستم های کنترلی در طول مسیر به ویژه در شهرهای منتهی به پایانه مرزی با تاکید فراوان اسناد و مدارک را کنترل می کنند.

وی گفت: بیش از ۹۰ درصد مراجعه کنندگان به مرزها برای پیاده روی اربعین دارای اسناد و مدارک هستند و بخش ناچیزی از افراد بدون مجوز مراجعه می کنند که این افراد را به نقاط قرنطینه منتقل کرده و به شهرها باز می گردانیم تا اسناد و مدارک لازم را دریافت کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار