بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 296/ حسن کامران در گفت‌وگو با دفاع پرس:

چوب تعریف درست ارائه نکردن از نقد را، منتقدان می‌خورند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بخصوص بین دانه‌درشت‌ها اجرایی نشده و حتی در وزارتخانه‌ها نیز انتقاد بدرستی معنا نشده است و فرد منتقد از امنیت لازم برخوردار نخواهد بود.
کد خبر: ۲۶۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ - 31October 2017
2حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، اظهار داشت: متاسفانه رفتارهای اشرافی و اربابی مسئولین که با فرهنگ ایثار و شهادت نیز زاویه پیدا کرده است، درحالی در سیستم های اداری اجرایی می‌شود که در قانون ما مشخص شده است 20 درصد پول فرهنگی برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت باید اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت به معنای از خود گذشتگی است و امروزه ما در این فرهنگ با جهان اسلام معجون شده ایم.

کامران افزود: وظیفه ماست که آسیب شناسی کنیم که چرا به وضعیت حال دچار شده ایم و چرا فرهنگ اربابی فراگیر شده است؟

نماینده اصفهان تشریح کرد: متاسفانه موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بخصوص بین دانه درشتها اجرایی نشده و حتی در وزارت خانه ها نیز انتقاد بدرستی معنا نشده است و فرد منتقد از امنیت لازم برخوردار نخواهد بود.

وی تاکید کرد:‌ البته ما ناامید نیستیم چون رهبری نظام در همه جا در دیدار با خانواده شهدا، از فرهنگ، توسعه فرهنگ، عدالت و اینکه اشرافی‌گری ممنوع است، صحبت می‌کنند و در سخنرانی عید فطر نیز افزودند این اشرافی گری است که زمینه ایجاد حقوق های نجومی را فراهم کرده است.

حسن کامران تصریح کرد: ما هرکدام باید به سهم خودمان در این باره اقدام کنیم. رسانه ها هم قصور دارند چرا که نمی آیند نقد کنند و نشان دهند سیاه نمایی،  فامیل گرایی، باندبازیها را. این اقدامات است که موجب شده این فضا رشد پیدا کند و امروز با فرهنگ دفاع، ایثار و شهادت زاویه پیدا کنیم.

انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار