امام جمعه گرمی:

شهدا با بصیرت خود اجازه ندادند حوادث تأسف انگیز دوران امام علی (ع) تکرار شود

امام جمعه شهرستان گرمی در یادواره شهدای فصل پاییز و دانش آموز شهرستان اردبیل گفت: ما باید از حوادث دوران امام علی (ع) عبرت بگیریم و این شهدای دفاع مقدس بودند که با بصیرت خود اجازه ندادند حوادث تأسف انگیز دوران حضرت علی (ع) تکرار شود.
کد خبر: ۲۶۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ - 01November 2017
شهدا با بصیرت خود اجازه ندادند حوادث تأسف انگیز دوران امام علی (ع) تکرار شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، یادواره 226 شهید فصل پاییز و 333 شهید دانش آموز شهرستان اردبیل قبل از ظهر امروز 10 آبان از ساعت 10 صبح در مسجد قدس اردبیل برگزار شد.
 
در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، فرماندهان انتظامی و نظامی، خانواده های شهدا، دانش آموزان و مردم علاقه‌مند برگزار شد، حجت‌الاسلام «یدالله صفری» امام جمعه شهرستان گرمی با اشاره به اینکه شهدا با نثار خون خود، هم به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و هم اینکه درخت نوپای نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری و آن را به عنوان امانتی گران بها به دست ما سپردند. 
 
صفری با تأکید بر اینکه شهدا با نثار جان خود در قبال حفظ و ماندگاری نظام مقدس ایران اسلامی، حجت را بر ما تمام کردند گفت: نظام اسلامی نظام ارزش‌ها، نظامی الهی و بر پایه مبانی انسانیت است و در آخرت از ما در قبال آن سؤال خواهد شد.
 
این روحانی رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه افزود: امانت نظام جمهوری اسلامی حاصل و امانت داغ مادران بی فرزند، پدران قد خمیده و فرزندان پدر ندیده است و نیز امانت جانبازانی است که عمری با درد و رنج زندگی می‌‌کنند.
 
امام جمعه گرمی با بیان اینکه تاریخ گواهی خواهد داد که فرزندان غیور این مرز و بوم در آزمونی مشابه آزمون یاران امام علی (ع) قرار گرفتند و علی زمان خود را با بصیرت انقلابی خود تنها نگذاشتند و ما باید از حوادث دوران امام علی (ع) عبرت بگیریم و این شهدا بودند که با بصیرت خود اجازه ندادند حوادث تأسف انگیز دوران امام علی (ع) تکرار شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار