مدیر آموزش و پرورش بهشهر تأکید کرد؛

ضرورت فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل در جامعه

مدیر آموزش و پرورش بهشهر با بیان اینکه بحث پدافند غیرعامل باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود، گفت: بحث پدافند غیرعامل باید به‌ گونه‌ای در جامعه و فرهنگ ما نهادینه شود که در زمان بروز مشکل بتوان با برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده حادثه را مدیریت کرد تا شاهد کمترین آسیب به فرد و جامعه شد.
کد خبر: ۲۶۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ - 01November 2017
ضرورت فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در جامعهبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «قربانعلی اصغری» مدیر آموزش و پرورش بهشهر امروز در مراسم مانور پدافند غیرعامل که در دبیرستان پسرانه شاهد بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: پدافند غیرعامل نوعی مقابله با حملات و بلایای طبیعی است و این مهم باید به‌ گونه‌ای مدیریت شود که در زمان وقوع کمترین آسیب به مردم و کشور وارد شود.                                     

وی با بیان اینکه زنگ پدافند غیرعامل نوعی هشدار است، افزود: دشمنان اسلام از روش‌های مختلف برای نابودی اسلام و شیعیان ورود پیدا می‌کنند و اگر در گذشته از طریق جنگ سخت در پی نابودی اسلام بودند امروز با تحریم‌های اقتصادی و ایجاد رعب و وحشت در تلاش برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر با اشاره به اینکه باید در تمامی زمان‌ها هوشمندانه عمل کرد، بیان داشت: آنچه که در پدافند غیرعامل باید به آن توجه کرد حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی در برابر حملات و بلایای طبیعی است.

این مسئول با بیان اینکه بحث پدافند غیرعامل باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود، تصریح کرد: بحث پدافند غیرعامل باید به‌ گونه‌ای در جامعه و فرهنگ ما نهادینه شود که در زمان بروز مشکل بتوان با برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده حادثه را مدیریت کرد تا شاهد کمترین آسیب به فرد و جامعه شد.

وی در پایان متذکر شد: برگزاری مانورهای پدافند غیرعامل در مدارس می‌تواند موجب افزایش آگاهی دانش‌آموزان و مدیریت بحران توسط آنان می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار