بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 428/ احمد حمزه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

توجه به درمان جانبازان از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه جامع خدماتی ایثارگران سعی شده به مسائل معیشتی و درمانی جانبازان توجه ویژه‌ای شود.
کد خبر: ۲۶۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵ - 02November 2017
توجه به درمان جانبازان از اولویت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی است
«احمد حمزه» نماینده کهنوج، روبار جنوب، قلعه گنج و منوجان با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره وظیفه مجلس برای حفظ وحدت میان قومیت‌ها و مذاهب مختلف کشور اظهار داشت: مجلس در شرایطی که کشور در معرض انواع هجمه‌های فرهنگی از سوی دشمنان انقلاب قرار دارد، باید اقدامات ثمربخشی را انجام دهد؛ لذا نمایندگان باید با حفظ وحدت رویه در داخل خود مجلس و تزریق این وحدت به جامعه، به نوعی علیه اقدامات دشمن عمل کنند.
 
وی افزود: شهدای ما با حفظ همین وحدت توانستند در جنگ تحمیلی پیروز شوند؛ البته محور این وحدت شخص مقام معظم رهبری است که همه ما باید زیر لوای ولایت فقیه پیش برویم.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: ما نباید دشمن را ضعیف قلمداد کنیم و باید به یاد داشته باشیم هدف نهایی دشمن، براندازی نظام است.

حمزه درباره تکریم ایثارگران و جانبازان گفت: ما در این زمینه قصور و کم‌کاری‌هایی زیادی داشته‌ایم و چنان‌که باید قدر این عزیزان را ندانستیم. ما باید فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثارگری را توسعه دهیم و تبلیغ کنیم. این کار روش‌های مختلفی دارد؛ یکی از این راه‌ها تقدیر از جانبازان و ایثارگران است.
 
وی افزود: متاسفانه بخش قابل توجهی از جانبازان درگیر مسائل درمانی و معیشتی هستند. در بازبینی لایحه جامع خدماتی ایثارگران سعی شده که کمکی به این عزیزان شود. ما نیز تلاش خود را برای بهبود وضعیت جانبازان انجام داده‌ایم؛ مثل خدماتی که به جانبازان زیر ۲۵ درصد ارائه می‌شود؛ بر همین اساس وام مسکن، وام خودرو و... برای این عزیزان ایثاگر در نظر گرفته شده است که دولت هم باید به سهم خودش در بحث تامین منابع قدم‌هایی را بردارد.

انتهای پیام/ ۱۶۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار