بیست‌ وسومین نمایشگاه مطبوعات- 500/ صفاری نطنزی:

امنیت پایه و اساس توسعه اقتصادی است

مسوول بخش امنیت کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ترامپ قصد دارد برجام را نقض کند؛ چراکه این قرارداد یک سند قوی بین المللی است و این مساله باعث ایجاد یک سری محدودیت ها برای آمریکا خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ - 03November 2017
امنیت پایه و اساس توسعه اقتصادی است
«مرتضی صفاری نطنزی» مسوول بخش امنیت کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دفاع پرس اظهار داشت: اساس هر توسعه و رفاهی امنیت است و هر کشوری برای توسعه اقتصادی خود نیاز به امنیت دارد.
 
وی در ادامه افزود: فشارهای وارد شده از سمت کشور های اروپایی و آمریکا را نباید لابی تلقی کرد؛ بلکه تنها کشوری که قصد بر هم زدن نظم ایجاد شده بعد از برجام را دارد، کشور آمریکا است.
 
صفاری نطنزی تصریح کرد: ترامپ قصد دارد برجام را نقض کند؛ چراکه این قرارداد یک سند قوی بین المللی است و این مساله باعث ایجاد یک سری محدودیت ها برای آمریکا خواهد شد.
 
وی در پایان تاکید کرد: آمریکایی ها فقط در زمینه برجام چنین اقداماتی انجام ندادند؛ بلکه آنها از معاهده پاریس، یونسکو و تجارت آزاد با اروپا خارج شدند و این اقدامات یک جانبه وجهه آنها را در عرصه بین المللی خراب کرده است؛ حتی اروپا نیز با این اقدامات مخالف است و ما نباید در این شرایط اروپا را هم به سمت آمریکا سوق دهیم.
 
گفت‌وگو از مهتاب شیخ انصاری
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار