بیست‌ وسومین نمایشگاه مطبوعات- 527/ منصوری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

قدرت بین‌المللی ایران برگرفته از خون شهداست

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا عاملی است که رشادت رزمندگان به دست فراموشی سپرده نشود و بدانیم که اگر ایران، امروز در تمام عرصه‌ها در جوامع بین‌المللی حرفی برای گفتن دارد به برکت خون‌هایی است که در هشت سال دفاع مقدس ریخته شده است.
کد خبر: ۲۶۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ - 03November 2017

رر«محمدرضا منصوری» نماینده مردم ساوه و زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز باید تلاش گسترده‌ای صورت بگیرد، اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس دولت و ملت باید در کنار یکدیگر کار فرهنگی انجام دهند.

وی با اشاره به امنیت حاکم در کشور گفت: رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی با گذشتن از جان خود به ایران اسلامی اقتدار، صلابت و امنیت بخشیدند و اینکه امروز قدرت ایران در منطقه مثال‌زدنی است این‌ها همه مرهون جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

منصوری ادامه داد: برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس مهم‌ترین کار این است که یادگاران دوران جنگ تحمیلی با رفتار و خصوصیات اخلاقی‌شان که هم خوی شهدا است، جوانان را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: هیچ کشوری توان تجاوز به خاک ایران را ندارد و اگر کشوری بخواهد به ایران تجاوز کند فرزندان این مرز و بوم در دفاع از وطن پیشگام هستند چرا که الگوی آنها شهدا هستند.

وی با بیان اینکه اگر یاد شهدا در جامعه کمرنگ شود امنیت از جامعه خواهد رفت، افزود: برگزاری مراسمات بزرگداشت و یادواره‌های شهدا عاملی است که رشادت رزمندگان به دست فراموشی سپرده نشود و بدانیم که اگر ایران، امروز در تمام عرصه‌ها در جوامع بین‌المللی حرفی برای گفتن دارد به برکت خون‌هایی است که در هشت سال دفاع مقدس ریخته شده است.

منصوری زنده‌ نگه داشتن یاد شهدا را از دغدغه‌های مقام معظم رهبری دانست و گفت: وقتی رهبر انقلاب اسلامی فرمودند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» به این معناست که یاد و خاطره شهدا و فرهنگ غنی دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده نشود.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها