نامه شهید خسرو رزقی به خانواده/ تا آخرین قطره خونم می‌ایستم

شهید رزقی در نامه خود خطاب به پدرش آورده است: پدر به خدا از جبهه خسته نیستم و تا آخرین قطره خونم می‌ایستم چون می‌گویند در جبهه‌ها مهدی هست.
کد خبر: ۲۶۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ - 05November 2017
نامه شهید خسرو رزقی به خانواده/ تا آخرین قطره خونم می‌ایستم

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «خسرو رزقی» سوم آذر 1344، در روستای دعوهی اتاقی از تابعه شهرستان هشترود آذربایجان شرقی چشم به جهان گشود. وی به عنوان بسيجی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام اول آبان 1362 در پنجوين عراق بر اثر اصابت تركش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام نامه‌ای را خطاب به خانواده خود نوشته است که در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و عرض ادب حضور آقا امام زمان (عج) و با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب و با سلام به رزمندگان اسلام که با یاری خداوند متعال مانند شیران خشمگین بر دشمنان ترسو می‌تازند و نابود می‌سازند و برای عظم تا سلام به پیش می‌روند. با سلام بر شهیدان گلگون کفن که لباس رزم‌شان لباس دامادی و لباس دامادیشان کفن‌شان هست و با ایثار خون خود درخت اسلام را آبیاری می‌کنند و به اسلام و مسلمین حیات می‌بخشند و با سلام و درود به شهیدان زنده که اعضایی از پیکر پاکشان را در راه اسلام هدیه کردند و با سلام بر پدران و مادران حزب الهی و مسلمان که در دامن خود این چنین مردانی تربیت کرده‌اند و برای اسلام روانه میدان جنگ می‌کنند و به خدا شکر می‌کنند و باز با حمد و ثنا به درگاه الله متعال که شرکت در این پیکار حق علیه باطل را نصیب ما کرده و این نعمت بزرگی است که هر چقدر به درگاه خدا شکر کنیم باز نمی‌توانیم شکر این نعمت عظیم را بجا آوریم.

سلام پدر و مادر و برادرانم و خواهرم امیدوارم که حال شما خوب بوده باشد و من از طرف شما ناراحت نیستم و شما هم از دوری من ناراحت نباشید فقط دعا کنید به درگاه خدا و گریه کنید برای خدا که خدا گناهان شما را و هم ما را ببخشد و پیروزمان کند.

پدرم و مادرم امیدوارم این لحظه با عظمت را درک کنید و مجسم کنید که با چه شور و حالی آماده عملیات مرحله دوم هستم و از بلندگو مارش نظامی عملیات مرحله یک را می‌شنویم که چقدر رزمندگان با یاری خدا به پیش رفتند و لحظه شماری می‌کنیم که نوبت ما هم برسد تا بر دشمن بتازیم به یاری الله و فرماندهی امام زمان (عج) بر دشمن بتازیم که خدا گناهان ما را ببخشد و چه لحظه‌های باشکوهی، پدر نمیدانی چقدر احساس سبکی می‌کنم. پدر به خدا از جبهه خسته نیستم و تا آخرین قطره خونم می‌ایستم چون می‌گویند در جبهه‌ها مهدی هست. امام و رزمندگان را دعا کنید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی نگهدار

خسرو رزقی»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار