مجتهدزاده در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد؛

راه‌اندازی باشگاه راهیان نور

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از راه‌اندازی باشگاه راهیان نور در جهت تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ - 06November 2017

راه‌اندازی باشگاه راهیان نور در جهت تحقق فرامین رهبر انقلابمریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، از راه اندازی باشگاه راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته جمعی از مسئولان و خادمین راهیان نور با رهبر معظم انقلاب دیداری داشتند که در این دیدار معظم له ضمن تایید راهیان نور فرمودند که این کار باید استمرار ادامه داشته باشد و مقطعی نباشد.

وی افزود: پس از این دیدار، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت تا شور و تحولات ایجاد شده در زائرین راهیان نور از بین نرود. در شورای معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصویب شد تا باشگاه راهیان نور را راه اندازی کنیم. یادمان‌ها و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز ما را برای رسیدن به اهداف باشگاه یاری می‌کنند.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در خصوص فعالیت‌های و برنامه‌های باشگاه راهیان نور عنوان کرد: بصیرت‌افزایی، افزایش آگاهی‌های سیاسی و جهان‌بینی الهی ازجمله ویژگی‌های باشگاه راهیان نور است. برگزاری دوره‌های تئاتر، عکاسی، گپ و گفت‌وگو در جهت انتقال تجارب نیز از جمله برنامه‌های این باشگاه است.

مجتهدزاده با بیان این که هنر بهترین قالب برای نشر فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: باشگاه راهیان نور تمام ابعاد اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را در بر می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مقدمات کار در خصوص راه اندازی باشگاه راهیان نور را در طی یک سال گذشته آماده کرده‌ایم و در این مسیر از بسیج جامعه زنان کشور، آموزش و پرورش، معاونت فرهنگی دانشگاه و وزارت علوم نیز یاری می‌خواهیم.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به ازخودگذشتی مدافعان حرم و خانواده‌هایشان اذعان کرد: درون هر خانواده‌ای وابستگی‌هایی وجود دارد، مگر این که یک ارزش والایی مطرح باشد تا منافع ملی به منافع فردی ارجع‌تر شود.

مجتهدزاده افزود: زمانی که دشمن متوجه شد با جنگ سخت نمی‌تواند بر ما غالب شود، از ترفندهای جنگ نرم استفاده کرد. این جنگ نرم تنها اختصاص به ایران ندارد بلکه تمام کشورهای اسلامی و آزادی خواه که مبارزه با استکبار را در دستور کار خود دارند، با این موضوع درگیر هستند. دشمن با هزینه‌های میلیاردی در نظر دارد تا ارزش‌های کشور ما را در نظر جوانان کم ارزش جلوه دهد.

مجتهدزاده با بیان این که مدافعان حرم با نثار جانشان کشور را واکسینه کردند، گفت: در کشورهای جهان اسلام همچون لبنان، عراق، سوریه و... همسران و مادران شهدای مدافع حرم را اسوه‌های صبر و مقاومت می‌دانند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها