مسئول امور اساتید اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

نخستین آزمون داوطلبان تدریس درس «آشنایی با دفاع مقدس» در اراک برگزار شد

«علی میرزایی» گفت: نخستین آزمون کتبی داوطلبان درس «آشنایی با دفاع مقدس»، صبح امروز (دوشنبه) در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ - 06November 2017
برگزاری نخستین آزمون داوطلبان درس آشنایی با دفاع مقدس در اراک «علی میرزایی» مسئول امور اساتید و پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، با بیان اینکه نخستین آزمون کتبی داوطلبان تدریس درس «آشنایی با دفاع مقدس»، صبح امروز (دوشنبه) در این اداره‌کل برگزار شد، اظهار داشت: این آزمون در مجموع 25 سوال، 15 سوال تشریحی و 10 سوال تستی را شامل می‌شود و منبع آن نیز 21 حلقه دی.وی.دی در حوزه مباحث مربوط به دفاع مقدس است.

وی افزود: بعد از برگزاری این آزمون، برگه‌ها به منظور تصحیح به سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس ارسال می‌شود و پس از اعلام نتایج، داوطلبانی که نمره قبولی لازم را کسب کرده‌اند، به مرحله بعدی معرفی خواهند شد.

مسئول امور اساتید و پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: در مرحله بعدی، هر یک از داوطلبان پذیرفته شده موظف هستند درس «آشنایی با دفاع مقدس» را در حضور اعضای کمیسیون که متشکل از 4 نفر از اساتید خبره دفاع مقدس و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است، ارائه دهند.

میرزایی با اشاره به ارائه مقاله از سوی داوطلبان پذیرفته شده، گفت: هر کدام از پذیرفته شدگان باید مقاله‌ای در خصوص دفاع مقدس ارائه دهند که پس از گذراندن تمامی مراحل، با نمره قبولی لازم و قابل قبول می‌توانند به عنوان استاد، این درس را در دانشگاه‌های استان مرکزی تدریس کنند.

وی خاطرنشان کرد: درحال در سطح استان مرکزی تعداد 38 استاد مسئولیت تدریس درس «آشنایی با دفاع مقدس» را بر عهده دارند که برخی از این اساتید نیز اعضای هئیت علمی دانشگاه‌های استان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار