معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید:

جوانان ما با تاسی از فرهنگ عاشورا جلوی استکبار و ایادی آنها ایستادند

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جوانان ما با تاسی از فرهنگ عاشورایی جلوی استکبار و ایادی آنها ایستادند و ثابت کردند فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ریشه دوانده و در برابر ظلم و استکبار ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ - 07November 2017
مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل معرفی شدبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، جلسه تودیع و معارفه مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل پیش از ظهر امروز با حضور «مهدی ایزدی» معاون تعاون و امور اجتماعی و «حسن  مصلحی» مدیرکل ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

در این جلسه معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید اظهار داشت: استان اردبیل با تقدیم 3 هزار و 400 شهید والامقام و چندین شهید مدافع حرم نقش ویژه‌ای در نظام مقدس اسلامی ایفا کرده و این افتخار بزرگی برای مردم این استان است.

ایزدی تصریح کرد: آنهایی که مخالف انقلاب اسلامی حرف می‌زنند باید بدانند اگر ایثارگری و شهادت جوانان این مرز و بوم نبود اکنون باید سرسپردگی استکبار و نوکری اجانب را می‌کردیم و هیچ تکنسین و محقق ما حق کار کردن را در کشور نداشت.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید با بیان اینکه اکنون نیز شاهد تبلیغان سوء از سوی شبکه‌های مجازی و کانال‌های بیگانه هستیم عنوان کرد: حتی عده‌ای خیال می‌کردند با تفاهم و صلح به جهانی بدون نزاع دست خواهیم یافت ولی در همین مسئله برجام ثابت شد کسی که ادعا دارد رهبری دنیا را می‌کند خود با بهانه‌های واهی زیر وعده‌های خود می‌زند.

وی افزود: استکبار با ایجاد و پرورش گروه‌های خونخوار به اسم اسلام به جان ملت‌های مسلمان افتاده‌ است ولی با همین کارشان سبب شدند جوانان ما با تاسی از فرهنگ عاشورایی جلوی آنها بیاستند و ثابت کردند فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ریشه دوانده و در برابر ظلم و استکبار ایستادگی می‌کنند.

ایزدی با اشاره به اینکه کار بنیاد شهید و مور ایثارگران کار ترویجی است و وظیفه ما این است که با کمال افتخار نوکری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را بکنیم، یادآور شد: امام خمینی (ره) بنیاد شهید را افضل می‌دانستند چرا که شهید از همه افراد افضل است. باید گفت بنیاد شهید و امور ایثارگران افضل بودنش به کار سختش است چون که شهید با تقدیم همه هستی خود سخت‌ترین عمل را انجام داده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید افزود: بیشتر شهدای ما از لحاظ سنی زیر 25 سال هستند و این نشان می‌دهد آنان در سنی که باید جوانی کرده و در مرحله‌ای از زندگی بودند که تعلق انسان به دنیا به وجود می‌آید ولی شهادت را به دنیا ترجیح دادند.

در این جلسه «علی‌منصور لکورج» مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: مجموعه بنیاد شهید استان به تبعیت و رهنمودهای سازنده ریاست عالی بنیاد مبنی بر خدمت صادقانه به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر به وظیفه خود در فضای آرامش و همدلی عمل کرده است.

وی با بیان اینکه با همکاری و همدلی کارکنان بنیاد در استان اردبیل این نهاد در دو سال متوالی به رتبه‌های برتر دست یافت، افزود: این مقام‌ها در سایه تفکر سیستمی و همکاری همکاران و تلاش در جهت خدمت به جامعه هدف و جلب رضایت آن عزیزان به دست آمده است.

در این مراسم یاسر شاهی مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل بیان کرد: با تمام وجود و با همکاری کارکنان این نهاد تلاشگر با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها سعی خواهیم کرد کارهای بنیاد بهتر از گذشته پیش برود و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر از ما راضی باشند.

وی افزود: بنیاد با وجود اینکه در مقایسه با سایر دستگاه های اجرایی نوپاست ولی در همین مدت کم یعنی در طول 38 سال، کارها و خدمات بزرگی انجام داده و اکنون جزو دستگاه های برتر کشور است.

همچنین جواد انزابی معاون توسعه مدیریت اداره کل بنیاد استان اردبیل در این جلسه بیان کرد: ما در استان اردبیل با تمرکز بر سه موضوع از جمله عمل به توصیه‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دوری از حاشیه‌های بی‌مورد و خدمت صادقانه و نیز توجه و تمرکز در پیشرفت مناطق محروم و توسعه زیر ساخت‌ها فعالیت کرده‌ایم و بعد از این نیز بدون توجه به کمبود‌های اعتباری و امکانات برای جامعه هدف خدمت می‌کنیم.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از عملکرد و فعالیت‌های «علی‌منصور لکورج» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل «یاسر شاهی» که خود از جانبازان میهن اسلامی است به عنوان مدیرکل جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار