حریری تا چند ساعت دیگر راهی خانه شخصی‌اش در بیروت می شود

رسانه‌های لبنانی گزارش داده‌اند که هواپیمای اختصاصی نخست وزیر مستعفی لبنان امروز چهارشنبه وارد ریاض شده است و تاساعتی دیگر حریری راهی بیروت خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰ - 08November 2017
حریری تا چند ساعت دیگر راهی خانه شخصی‌اش در بیروت می شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، هواپیمای اختصاصی «سعد حریری» نخست وزیر مستعفی لبنان از لندن وارد ریاض شده است.

پایگاه لبنانی «النشره» هم به نقل از منابع آگاه گزارش داده که نخست وزیر مستعفی لبنان تا ساعاتی دیگر راهی «بیت الوسط» محل زندگی خود در بیروت خواهد شد.

پیشتر شبکه خبری المیادین هم به نقل از منابع آگاه خبر داده بود نخست وزیر مستعفی لبنان هفته جاری به بیروت باز می گردد. با بازگشت یکی از محافظان شخصی حریری به بیروت گمانه ها در خصوص حبس خانگی او در ریاض تشدید شده بود.

بعد از احضار حریری به ریاض و استعفای ناگهانی او از خاک عربستان، گمانه های زیادی در خصوص وضعیت او در عربستان منتشر شده بود و مسئولان لبنانی تأکید کرده بودند که نخست وزیر مستعفی باید سریعتر به کشور بازگردد.

گفتنی است سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرده که لبنانی ها نگران وضعیت نخست وزیر این کشور هستند و او باید به کشور خود بازگردد.

منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار