فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد؛

آمادگی پلیس برای خدمت‌ به زائران اربعین در مرزهای «شلمچه» و «چذابه»

سردار «حیدر عباس‌زاده» گفت: نیروی انتظامی با آمادگی کامل، مهیای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرز «شلمچه» و «چذابه» است.
کد خبر: ۲۶۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ - 09November 2017
آمادگی پلیس برای خدمت‌ به زائران اربعین در مرزهای «شلمچه» و «چذابه»

به گزارش دفاع پرس از اهواز، سردار «حیدر عباس‌زاده» فرمانده انتظامی استان خوزستان در جمع خبرنگاران، با اشاره به بازگشت زائران کربلای معلی در ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: نیروی‌انتظامی با آمادگی کامل، مهیای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرز «شلمچه» و «چذابه» است.

وی به آمادگی تمام بخش‌های نیروی‌انتظامی و دستگاه‌های مستقر در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه اشاره کرد و افزود: در سایه تعامل و هماهنگی میان ناجا و دستگاه‌های مربوطه، شاهد ترافیک روان در مسیرهای منتهی به این دو مرز در استان خوزستان هستیم.

فرمانده انتظامی خوزستان، با تأکید بر این نکته که تمهیدات لازم برای ایمنی مسافران و رعایت مقررات توسط رانندگان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: این مسئله سبب می‌شود تا امنیت و سلامت زائران اربعین حسینی که در حال بازگشت به میهن عزیزمان هستند را به بهترین شکل تأمین کنیم.

وی در ادامه، با اشاره به تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی راهیان کربلا عنوان کرد: سرویس‌های ایاب و ذهاب عمومی برای جابه‌جایی و بازگشت زائران اربعین حسینی مهیا شده است.

سردار عباس‌زاده خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تردد و بازگشت زائران اربعین سرور و سالار شهیدان در مرزهای چذابه و شلمچه به خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام/ 113
نظر شما
پربیننده ها