امام جمعه چالوس:

اسلام با نهضت حسین (ع) قوام یافت و با خطبه‌های آتشین زینب (س) جاودانه شد

امام جمعه چالوس گفت: دین اسلام با قیام و نهضت کربلا، با جانبازی‌ها و شهادت‌طلبی‌های شهدا و به قافله‌سالاری حضرت امام حسین (ع) قوام یافته یقینا با خطبه‌های آتشین و پیام‌های فرهنگ‌ساز و بسترساز حضرت زینب (س) به عنوان قافله سالار اسرای کربلا دوام و جاودانه شده است.
کد خبر: ۲۶۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲ - 09November 2017
اسلام با نهضت حسین (ع) قوام یافت و با خطبه‌های آتشین زینب (س) جاودانه شدبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «محمدمهدی راشدی» امام جمعه چالوس عصر امروز در آیین باشکوه اجتماع عزاداران اربعین حسینی که در میدان آزادی شهرستان چالوس برگزار شد، با اشاره به حضور بیش از 5/2میلیون زائر از کشورمان در کربلای معلی و شرکت در مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: امروز در سراسر استان مازندران به طور همزمان مشتاقان و ارادت‌مندان اهل بیت معصومین (ع) از مظلومیت آل‌الله خالصانه به عزاداری پرداختند.

وی تصریح کرد: دین اسلام با قیام و نهضت کربلا، با جانبازی‌ها و شهادت‌طلبی‌های شهدا و به قافله‌سالاری حضرت امام حسین (ع) قوام یافته یقینا با خطبه‌های آتشین و پیام‌های فرهنگ‌ساز و بسترساز حضرت زینب (س) به عنوان قافله سالار اسرای کربلا دوام و جاودانه شده است.

امام جمعه شهرستان چالوس افزود: این روند تا قیام منتقم حقیقی خون به ناحق ریخته شهدای کربلا یعنی مهدی موعود حضرت امام زمان (ع) تداوم خواهد یافت.

در این مراسم، عزاداران و شرکت‌کنندگان، با مداحی چند تن از مداحان اهل بیت به زبان‌های فارسی و محلی به سوگواری و سینه‌زنی پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار