مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان:

درس «آشنایی با دفاع مقدس» یکی از راه‌های ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

سردار «مهدی ظفری» گفت: یکی از راه‌هایی که باعث ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس در بین قشر جوان و به‌خصوص دانشجویان می‌شود، تدریس و ارائه دو واحد درسی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در سطح مراکز آموزش عالی است.
کد خبر: ۲۶۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ - 11November 2017

لزوم آشنایی دانشجویان با تفکر دهه اول انقلاببه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان همدان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی همدان با حجت‌الاسلام «داود خوش‌باور» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با گرامی‌داشت یاد و نام همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هم‌چنین تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ماه صفر، اظهار داشت: ایام ماه محرم و صفر بسیار عظیم و بزرگ بوده و فرصت مناسب و ارزشمندی برای بندگان مؤمن خدا است تا خود را به پروردگار متعال نزدیک‌تر کنند.

سردار ظفری در ادامه با تأکید بر لزوم ارتباط فی ما بین دو مجموعه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و دانشگاه علوم پزشکی، خاطرنشان کرد: تعاملات و ارتباطات دو طرفه این دو مجموعه، باعث اتصال و ارتباط نسل جوان و دانشجو با فرهنگ دفاع مقدس خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اضافه کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب، نسلی است که دوران هشت سال دفاع مقدس را ندیده و آن ایام و سال‌ها را لمس نکرده است، از این رو ارتباط میان این دو مجموعه می‌تواند فاصله و شکاف ایجاد شده را در نسل جوان از بین ببرد.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌هایی که باعث ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس در بین قشر جوان و به‌خصوص دانشجویان می‌شود، تدریس و ارائه دو واحد درسی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در سطح مراکز آموزش عالی است.

سردار «مهدی ظفری» با اشاره به اهمیت و نقش روحانیت در معرفی گفتمان دهه اول انقلاب یادآور شد: شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند مسیر درست و صحیحی را برای معرفی و ترویج تفکر و روحیه دهه اول انقلاب و دفاع مقدس در جامعه و همه اقشار نمایان کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان در پایان خاطرنشان کرد: باید بیش از پیش به دنبال شناساندن تفکر و گفتمان دهه اول انقلاب در میان اقشار مختلف اجتماع، به‌ویژه جوانان و دانشجویان باشیم که به حتم این حرکت، اثربخش و تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها