رئیس آموزش و پرورش منطقه بیارجمند تاکید کرد؛

فراگیری راهکار‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی با فرهنگ بسیج

رئیس آموزش و پرورش منطقه بیارجمند گفت: انقلاب اسلامی الگویی برای جهانیان است و ما باید تلاش کنیم تا سبک زندگی اسلامی ایرانی را نیز ترویج دهیم و فرهنگ بسیج و بسیجی نشر دهنده این سبک زندگی متعالی است و باید خود را بدان مزین کنیم.
کد خبر: ۲۶۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ - 11November 2017
فراگیری راهکار‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی با فرهنگ بسیجبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «علیرضا احمدی» رئیس آموزش و پرورش منطقه بیارجمند در گردهمایی بسیجیان واحد پیشگام زاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان که در سالن اجتماعات دبیرستان رازی برگزار شد، در سخنانی به اصول و حقوق شهروندی و تربیت دانش آموزی و شیوه‌های یادگیری رفتار‌های بهنجار دانش آموزی پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تهذیب، تحصیل، ورزش عنوان کرد: رهبر انقلاب برای دانش آموزان خط مشی معرفی کرده و این سه شاخصه را مورد تاکید قرار داده و باید شما دانش آموزان این شاخصه‌ها را در خود تقویت کنید.

احمدی خاطرنشان کرد: دانش آموز بسیجی الگوی تحصیل، تهذیب و ورزش در مدرسه است و باید این شاخص‌ها را در خود تقویت کرده و تلاش کنند دانش آموزان نیز در این راستا حرکت کنند.

وی با اشاره به راهکار‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی گفت: این شاخص‌ها در راستای سبک زندگی اسلامی ما حرکت می‌کند چرا که سبک زندگی انسان به رفتار و عمل و برخورد خود بر می‌گردد.

احمدی با تاکید بر توجه به سبک زندگی اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی الگویی برای جهانیان است و ما باید تلاش کنیم تا سبک زندگی اسلامی ایرانی را نیز ترویج دهیم و فرهنگ بسیج و بسیجی نشر دهنده این سبک زندگی متعالی است و باید خود را بدان مزین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها