مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان مرکزی:

270 دانش‌آموز اراکی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

سرهنگ «محمدتقی امینی» گفت: 270 دانش آموز دختر اراکی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۲۶۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ - 14November 2017
270 دانش‌آموز اراکی به اردوی راهیان نور اعزام شدند
به گزارش دفاع پرس از اراک، سرهنگ «محمدتقی امینی» مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی، ظهر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه اعزام دانش‌آموزان دختر اراکی به منطقه عملیاتی جنوب با بیان این‌که 270 دانش آموز دختر اراکی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شده‌اند، اظهار داشت: این دانش‌آموزان در پایه دوم دبیرستان در آموزشگاه‌های آموزش و پرورش ناحیه یک اراک تحصیل می‌کنند و علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی «هویزه»، «دهلاویه»، محل عملیات «والفجر 8» و «اروند کنار» به مدت سه روز به آموزش مهارت‌های درس آمادگی و دفاعی خود می‌پردازند. 

وی افزود: این کاروان در قالب شش دستگاه اتوبوس در مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کند و یک روحانی و دو راوی پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس هم اعضا آن‌ها را در این اردوی معنوی همراهی می‌کنند. 

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از آغاز تا پایان سال تحصیلی، بیش از هشت هزار دانش‌آموز از نقاط مختلف این استان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند. 

امینی بیان کرد: این دانش آموزان در دو مرحله قبل و بعد از امتحانات دوره اول سال تحصیلی جدید به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: محل استقرار زائران مناطق عملیاتی در استان خوزستان اردوگاه سردار شهید «رحیم آنجفی» در شهرستان خرمشهر، اردوگاه «شهید مسعودیان» شهر اهواز و اردوگاه «شهید زین‌الدین» شهرستان اندیمشک است. 

امینی خاطرنشان کرد: تشریح و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب، مهم‌ترین هدف از اعزام راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است. 

وی اضافه کرد: بیش از 15 هزار دانش آموز، دانشجو و اقشار مختلف بسیج استان مرکزی سال گذشته به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

انتهای پیام/ 113
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار