کمک رسانی نیروهای زینبیون و فاطمیون به زلزله زدگان کرمانشاه+ تصاویر

نیروهای مقاومت زینبیون و فاطمیون در حرکتی خودجوش اقدام به کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه کردند.
کد خبر: ۲۶۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ - 18November 2017

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پس از وقوع زلزله کرمانشاه که منجر به کشته شدن بیش از 430 تن از مردم شهرهای غربی کشور شد، گروه های مختلف برای امدادرسانی و کمک به حادثه دیدگان و مصدومان عازم این مناطق شدند. انواع خدمات و کمک ها از بهداشتی و فرهنگی گرفته تا امدادرسانی و عمرانی تنها چند ساعت پس از وقوع زلزله به این مناطق سرازیر شد. در کنار تلاش سازمان ها و ارگان ها، همه مردم از شهرها و قشرهای مختلف، ساعاتی پس از حادثه برای کمک رسانی بسیج شدند.

کمک رسانی نیروهای زینبیون و فاطمیون به زلزله زدگان کرمانشاه 

اگرچه زلزله بیش از هر چیز باعث خرابی و فوت تعداد زیادی از مردم شهرها و روستاهای کرمانشاه شد و درد عمیقی را در دل بازماندگان و دردمندان از این حادثه گذاشت ولی این حس همدلی و نوع دوستی بود که بار دیگر در دل های مردم بارور شد و نتیجه آن کمک هایی بود که از سراسر کشور به مناطق زلزله زده روانه شد.

 کمک رسانی نیروهای زینبیون و فاطمیون به زلزله زدگان کرمانشاه

همانطور که مقام معظم رهبری در بیانات خود در پی زلزله اخیر کرمانشاه فرمودند: «البتّه این حوادث، تأثیر دیگری که دارد این است که خون را در رگهای مجموعه‌ جامعه‌ی اسلامی کشور به حرکت درمی‌آورد؛ همه را وادار می‌کند به حضور در صحنه‌های همیاری و محبّت و برادری که در این کشور وجود دارد. ما امیدواریم که ان‌شاءالله این حادثه بتواند، هم برای مردم عزیز، دلاور و مردم سرزمین پهلوان‌پرور کرمانشاه، شامل و حامل برکاتی باشد، و هم برای ملّت ایران و بخصوص مسئولین کشور ـ که برای آنها یک آزمایش الهی است ـ میدان ادای وظیفه و مسئولیّت باشد.»

کمک رسانی نیروهای زینبیون و فاطمیون به زلزله زدگان کرمانشاه 

اما همدلی و کمک به زلزله زدگان کرمانشاه تنها به مردم کشورمان ختم نشد. نیروهای مقاومت فاطمیون و زینبیون که سال هاست در خارج از مرزهای کشور خود در مقابل هجوم تکفیری‌ها علیه مردم سوریه سینه سپر کرده اند و در خط مقدم مقاومت حضور دارند، نیز برای کمک به مردم زلزله زده اقدام کردند و در قالب گروه هایی به این مناطق اعزام شدند تا شعار «انسانیت مرز ندارد» را تبلور بخشند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار