با حضور سردار استادحسینی؛

شانزدهمین یادواره شهدای خیابان «شهید آیت‌الله صدوقی» قم برگزار شد

شانزدهمین یادواره شهدای خیابان «شهید آیت‌الله صدوقی» قم، شب گذشته (دوشنبه) با حضور سردار «استادحسینی» معاون اجرایی سازمان بسیج در مسجد امام رضا (ع) بلوار قائم برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ - 21November 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، شانزدهمین یادواره شهدای خیابان شهید آیت‌الله صدوقی قم با حضور سردار سرتیپ دوم «علی استادحسینی» معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین و خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و اهالی منطقه خیابان شهید صدوقی برگزار شد.

سردار استاد حسینی طی سخنانی در ابتدای این مراسم، به بیان خاطراتی از همرزمان شهید خویش در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا برای این است که راه آنان گم نشود، همان‌طور که با وجود گذشت بیش از ۱۴ قرن از عاشورا، راه امام حسین (ع) گم نشده و ما آن راه و نیز راه شهدا را که استمرار راه سیدالشهدا(ع) است، ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی هیمنه آمریکا را از بین برده است، گفت: اطاعت از رهبری رمز اصلی پیروزی ما در همه صحنه‌ها بوده است.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین، ایستادگی، مقاومت و دفاع از مستضعفین و محرومان را یکی از خصوصیات شهدا برگرفته از تعالیم امام راحل خواند و افزود: شهدا در وصیت‌نامه‌های‌شان اشاره کرده‌اند که «ما طبق فرمان ولی فقیه به جبهه‌ها رفتیم و حاضریم جانمان را در راه حفظ اسلام تقدیم کنیم.»

وی خاطرنشان کرد: این همه دشمنی با رهبری برای این است که ایشان تمام برنامه‌های شیطانی دشمن را نقش برآب کرده‌اند و اگر راهنمایی، تدابیر و هدایت‌های پیامبرگونه ایشان و حضور مردم انقلابی در صحنه نبود، معلوم نبود دشمنان ما و دست‌نشانده‌های‌شان در فتنه‌ها چه بر سر مملکت می‌آوردند.

سردار استادحسینی با بیان این نکته که خواص بی‌خاصیت چه در زمان امام علی (ع) و چه در زمان حاضر حضور داشته و دارند، افزود: خصوصیت دیگر یاران امام علی (ع) علاوه بر اطاعت، بصیرت داشتن است و این افرادی که نمی‌فهمند و نان نظام جمهوری را می‌خوردند و ادعا دارند، باید درس بگیرند و توضیح دهند چرا در قبال افرادی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند، موضع گیری نکردند؟

این مراسم با اجرای سرود «سفیران انقلاب»، شعر خوانی «احمد حسین‌پور علوی» در مدح شهدا و قرائت اشعاری درباره مظلومیت حضرت رقیه (س) توسط دختر شهید مدافع حرم «علی‌اکبر عربی» همراه بود.

خاطرنشان می‌شود، شرکت کنندگان در مراسم یادواره شهدای خیابان شهید صدوقی، با نوای مرثیه‌سرایی «محمدجواد احمدی»، با پیکر مطهر شهید مدافع حرم «علی شریفی» از رزمندگان لشکر فاطمیون، وداع کردند.

شانزدهمین یادواره شهدای خیابان شهید آیت الله «صدوقی» قم برگزار شد
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار