پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در پی شهادت «علیرضا جیلان»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در پیامی شهادت «علیرضا جیلان» از شهدای مدافع حرم این استان را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۶۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ - 21November 2017
شهادت هنر مردان خدا است و چه نیکو که این هنر در راه دفاع از کیان اسلام به کار گرفته شودبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، سرهنگ پاسدار «عباس عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در پیامی شهادت «علیرضا جیلان» از شهدای مدافع حرم این استان را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: شهادت در راه خدا، مصداق تحقق آیه شریفه «و الذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنة عرفها لهم» است که شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.

شهادت هنر مردان خدا است و چه نیکو که این هنر در راه دفاع از کیان اسلام به کار گرفته شود. شهیدان مدافع حرم، مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت ضمن دفاع از حریم حرم ولایت و امامت، با نیروهای اهریمنی داعش در خارج از مرزهای ایران اسلامی به مقابله می‌پردازند.

مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس، جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خالصانه نثار کردند و در مقابل دشمنان ایستادند و با شهادت مظلومانه خود و خون پاکشان درخت تنومند اسلام را در منطقه بارورتر کردند.

شهادت پرافتخار شهید مدافع حرم، «علیرضا جیلان» را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، مردم شهیدپرور چهارمحال و بختیاری بخصوص شهروندان بروجنی و خانواده معظم و معزز آن شهید گرامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان مسئلت داریم روح پاک ایشان را با مولایش امام حسین (ع) محشور فرماید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها