پیام حجت‌الاسلام ری‌ شهری به سردار سلیمانی؛

جریان تکفیری هیچ‌گاه به اهداف شوم و خطرناک خود دست نخواهد یافت

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی در پیامی خطاب به فرمانده نیروی قدس سپاه نوشت: فتنه اخیر جریان تکفیری و پدید آورندگان خبیث آن، اولین و آخرین توطئه بر ضد انقلاب اسلامی نیست. از این رو، تداوم هشیاری نیروهای مقاومت ضروری است.
کد خبر: ۲۶۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ - 22November 2017
جریان تکفیری هیچ‌گاه به اهداف شوم و خطرناک خود دست نخواهد یافت

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت‌الاسلام محمدی ری شهری، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی در پیامی به سردار قاسم سلیمانی، شکست گروهک تروریستی داعش را تبریک گفت.

متن پیام ری شهری به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمان الرحیم

مجاهد مخلص، سردار رشید اسلام و فرمانده پر افتخار نیروی قدس سپاه

جناب آقای حاج قاسم سلیمانی «دام عزه و توفیقه»

سلام علیکم

پیروزی‌های درخشان جبهۀ مقاومت را در پرتو هدایت‌های شجاعانه و خردمندانه حضرتعالی، به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مسلمانان جهان و نیز همرزمان فداکارتان، مجاهدان عراقی، سوری، حزب اللّٰه لبنان و رزمندگان فاطمی و زینبی تبریک می‌گویم.

در توان این حقیر نیست که از مجاهدت‌های خالصانه حضرت عالی و همرزمانتان تشکر کنم ولی با شنیدن پیام مسرت بخش شما خطاب به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر آن شدم که هدیه‌ای از گنجینۀ ارزشمند علوی تقدیم رزمندگان جبهۀ مقاومت و خاندان مکرّم شهیدان نمایم. این گفته نغز پیشگویی تحقق‌یافتۀ مولا و مقتدایمان امیرمؤمنان (ع) و امام مجاهدان است که خطاب به تکفیریان معاصر خود فرمود:

أشهَدُ لَقَد أخبَرَنِی النَّبِیُّ الصّادِقُ عَنِ الرّوحِ الأَمینِ عَن رَبِّ العالَمینَ أنَّهُ لا یَخرُجُ عَلَینا مِنکُم فِرقَةٌ قَلَّت أو کَثُرَت إلیٰ یَومِ القِیامَةِ ـ إلّا جَعَلَ اللّٰـهُ حَتفَها عَلیٰ أیدینا، وأنَّ أفضَلَ الجِهادِ جِهادُکُم، وأفضَلَ الشُّهَداءِ مَن قَتَلتُموهُ، وأفضَلَ المُجاهِدینَ مَن قَتَلَکُم؛ فَاعمَلوا ما أنتُم عامِلونَ، فَیَومَ القِیامَةِ یَخسَرُ المُبطِلونَ، ولِّکُلِّ نَبَإٍ مُّسْتَقَرٌّ وَسَوْفَ تَعْلَمُونَ .

گواهی می‌دهم که پیامبر راستگو از روح الامین و او از پروردگار جهانیان، مرا خبر داد که تا روز قیامت، هیچ گروهی از شما، خواه کم شمار و خواه پرشمار، بر ما نمی‌شود، مگر آن که خداوند خونش را به دست ما بریزد. همانا جهاد با شما، برترین جهاد است، و والاترینِ شهیدان، شهیدان در پیکار با شما، و برترینِ مجاهدان، پیکارگران با شما هستند. پس هر چه می‌کنید، بکنید، که در روز قیامت، باطل‌گرایان زیان می‌کنند؛ و به زودی خواهید دانست که برای هر خبری، زمانی معیّن است».

این سخن نورانی به چند پیام مهم اشاره دارد:

1 ـ فتنه اخیر جریان تکفیری و پدید آورندگان خبیث آن، اولین و آخرین توطئه بر ضد انقلاب اسلامی نیست. از این رو، تداوم هشیاری نیروهای مقاومت ضروری است.

2 ـ جریان تکفیری، بزرگترین خطر مستمر و نهفته در مقابل اسلام ناب محمدی است. از این رو مدافعان حرم برترین مجاهدان، و شهدای آنان با فضیلت‌ترین شهیدان تاریخ‌اند.

3 ـ افتخار رویارویی با این فتنه کور و کامیابی در سر کوبی آن، تنها نصیب مجاهدان راستین ولایتمدار است و مدعیان دروغین غربی و اذناب آنان را سهمی از آن نیست.

در پایان، توجه همگان را به این بشارت شادی آفرین امیر مؤمنان (ع) جلب می‌کنم که جریان تکفیری هیچگاه به اهداف شوم و خطرناک خود دست نخواهد یافت.

از خداوند منّان توفیق روزافزون حضرت عالی و همه مجاهدان جبهۀ مقاومت را در جهت زمینه‌سازی برای حکومت جهانی اسلام به رهبری امام مهدی (عج) خواستارم.

محمدی ری شهری

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها