نجفی:

جریان شهادت‌طلبی جامعه را از گزند و آسیب مصون می‌دارد

شهردار تهران گفت: جریانی همچون شهید «حججی» از صدر اسلام در دل تاریخ منشا حرکت، حرارت و شور بوده است و تا زمانی که این جریان ادامه دارد جامعه از هر گزند و آسیب مصون خواهد بود.
کد خبر: ۲۶۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ - 22November 2017
جریان شهادت طلبی جامعه را از گزند و آسیب مصون می داردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، محمدعلی نجفی شهردار تهران در یادواره شهدای جبهه مقاومت که عصر امروز (چهارشنبه اول آذرماه) در مصلی تهران برگزار شد منطق شهدا را عقلانیت آمیخته با عشق و زندگی‌شان را تفسیر کامل زیست در محضر الهی دانست و اظهار داشت: این جلسه معطر به روح شهدای انقلاب به‌خصوص شهدای جبهه مقاومت است، من در این جلسه نه برای سخنرانی که برای استشمام عطر دل‌انگیز و فضای معنوی و مقدس خدمت شما رسیدم.

شهردار تهران افزود: حلول ماه ربیع‌الاول، بهار ماه‌ها و هفته بسیج را تبریک می‌گویم و خوشحالی خود را از تقارن این مناسبت‌ها با جشن پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی داعش وابسته به صهیونیزم ابراز می‌دارم.

وی گفت: شهید حججی یک نفر نبود بلکه یک جریان بود که در دل تاریخ جاریست. جریانی که از صدر اسلام در دل تاریخ منشا حرکت، حرارت و شور بوده است و می‌دانیم تا زمانی‌که این جریان ادامه دارد جامعه از هر گزند و آسیب مصون خواهد بود.

نجفی تصریح کرد: امروز را گرامی می‌داریم تا یادآور ایثارگری‌ها و قهرمانی‌های مردان خدا باشیم که جان عزیز خود را در راه اسلام و مسلمین تقدیم کردند. از شهدا به بزرگی یاد می‌کنیم چراکه مایه بزرگی اسلام و مسلمین شدند و اجازه ندادند دشمنان به حدود اسلامی نفوذ کنند، این شهدا از هر قوم و زبانی که بودند در مردمی بودن مشترک بودند، شهدایی با مردم که برای مردم جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

شهردار تهران بیان داشت: اطمینان داریم تا زمانی که اسلام و فرهنگ شهادت وجود دارد و جوانان سلحشور مسلمان به فرهنگ شهادت مسلط هستند در دفاع از اسلام و مسلمین لحظه‌ای قصور به‌وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار