سردار شمشیری: ‌

مقاومت‌ مردم منطقه به جهانیان آموخت که می‌توان در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاد

جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه مقاومت‌ مردم منطقه به جهانیان آموخت که می‌توان در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاد گفت: بسیج صدها میلیونی در سراسر جهان در حال گسترش است.
کد خبر: ۲۶۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ - 25November 2017
مقاومت‌ مردم منطقه به جهانیان آموخت که می‌توان در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاد
به گزارش دفاع پرس از ارومیه، سردار «علی شمشیری» جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا امروز در «اجلاس فرهنگ و آموزش کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان‌ غربی» که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، با تجلیل از نقش شهدای دانش‌آموز و قشر فرهنگی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: جانفشانی، رشادت و در نهایت شهادت دانش‌آموزان و معلمان در برابر ابرقدرت‌ها و مستکبران سبب اقتدار امروزی جمهوری اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان و معلمان پشتوانه‌های حقیقی انقلاب هستند و شهدا الگوهای انقلاب هستند و باید همه با هم در صدد نابودی اسرائیل برآییم، افزود: توسعه و ترویج فرهنگ تاثیر به سزایی درون تمام ملت‌ها دارد و امروز به سبب گسترش این تفکر شاهد تقویت جبهه مقاومت در منطقه هستیم و در سال‌های اخیر مقاومت‌ مردم منطقه به جهانیان آموخت که می‌توان در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاد و با آنان مقابله و مبارزه کرد.

جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا گفت: در دهه‌های اخیر دشمنان از توان مقاومت وحشت کردند بنابراین درصدد نابودسازی ‌برآمدند اما همگان دیدند که با بدترین نوع شکست روبه‌رو شدند به طوری که در جریان اشغال لبنان و پیروزی حزب‌الله در منطقه، نیروهای مقاومت حزب‌الله موفق شدند پس از 20 سال با مقاومت و تلاش، دشمنان ذلیل شده را از کشور بیرون کنند و تفکر مقاومت و حزب‌الله را نیز در منطقه تقویت کنند.

وی اظهار داشت: پیروزی نیروهای جبهه مقاومت بر رژیم خود خوانده داعش صفحه جدیدی از توفیقات تفکر بسیجی است و بهفضل خدا بسیج صدها میلیونی در سراسر جهان در حال گسترش است چرا که بسیج در مقابله تمام غائله‌های جهانی حضوری مستمر دارد.

جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تشکیل نیروی بسیج می دانستند که با وجود چنین نیروی مردمی ابرقدرت‌ها نمی‌توانند ظلمی علیه مردم مسلمان جهان داشته باشند.

وی با بیان اینکه در 6 سال اخیر حمایت 70 کشور از داعش نتوانست مانع از شکست این تکفیری‌ها در مقابل جریان مقاومت در منطقه شود و جبهه مقاومت پیروز نهایی نبرد حق علیه باطل است، افزود: در جریان جنگ اخیر با داعش نیروهای حزب‌الله و مردم سوریه علی‌رغم این‌که حدود 80 درصد خاک خود را از دست داده بودند، اما تاسی از تفکر مقاومت و الگوگیری از رهنمودهای امام خمینی (ره) ضربه‌ای جبران‌ناپذیر برای دشمنان وارد کرده و پیروز میدان باشند.

جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا گفت: با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران در زمان جنگ از سلاح‌های کمی برخوردار بود و هرگونه موشکی در اختیار نداشت اما جانانه از مملکت دفاع کرد و اکنون به فضل الهی ایران پنجمین قدرت موشکی جهان است.

وی تصریح کرد: پیش بینی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه قرن حاضر زمان غلبه مستضعفین بر مستکبرین است، در حال تحقق است و امروز سید حسن نصرالله، سردار سلیمانی و دیگر بزرگان جبهه مقاومت با جان و دل به سخنان امام (ره) و رهبری عمل کردند و دلیل پیروزی آنها نیز همین مورد بود.

انتهای پیام/ 601
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار