مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه اردبیل:

قدرت رسانه در انتقال ارزش‌ها غیر قابل‌ انکار است

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اگر به دنبال انتقال ارزش‌های جامعه هستیم لازم است از ظرفیت رسانه نهایت بهره را ببریم.
کد خبر: ۲۶۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ - 25November 2017

قدرت رسانه در انتقال ارزش‌ها غیرقابل‌انکار استبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «نجات فیاضی» مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ظهر امروز در مراسم افتتاح استودیو تولید سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: رسانه می‌تواند با ارتباط‌گیری مستقیم با مردم ارزش‌های جامعه را انتقال دهد.

وی افزود: به تجربه مشاهده شده رسانه‌های گروهی جمعی در دنیا خالق حرکت‌های بزرگ بوده‌اند و امپراطوری‌های غربی از این قدرت برای دستیابی به مقاصد خود بهره گرفته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل همچنین به نقش فضای مجازی اشاره کرد و گفت: اگر به دنبال انتقال ارزش‌های جامعه هستیم لازم است از ظرفیت رسانه نهایت بهره را ببریم.

فیاضی با اشاره به آغاز به کار گروه تلویزیونی سپاه استان از سال 93 ادامه داد: برنامه‌های متعددی توسط این گروه تلویزیونی اجرا شده که می‌توان به پوشش برنامه‌های ماه محرم، ماه مبارک رمضان، هفته دفاع مقدس و برنامه‌های مناسبتی اشاره کرد.

وی با اشاره به اجرای 450 دقیقه برنامه با عنوان «علمداران» و 800 دقیقه برنامه با عنوان «آبروی کوچه‌ها» اضافه کرد: امید می‌رود برنامه‌های رادیویی نیز بتواند در ترویج آرمان‌های سپاه مؤثر واقع شود.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) به اجرای برنامه‌های مشارکتی با همکاری صدا و سیما اشاره کرد و خواستار همکاری این نهاد در توسعه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی سپاه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار