فرمانده سپاه عاشورا:

بسیج ستون تامین امنیت داخلی/ موتور محرکه سپاه بسیجیان هستند

سردار غلام عسگر کریمیان گفت: بسیج یکی از ستون‌های تامین امنیت داخلی است.
کد خبر: ۲۶۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱ - 25November 2017
بسیج ستون تامین امنیت داخلی/ موتور محرکه سپاه بسیجیان هستندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار غلام عسگر کریمیان که شامگاه شنبه به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در اجتماع باشکوه بسیجیان شهرستان بناب حضور یافته بود، با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی در صدد از بین بردن پایه‌های دفاعی کشور هستند، اظهار داشت: از دیدگاه اندیشکده‌های آمریکایی بسیج به عنوان بدنه فعال ملت و نماد حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی در مواقع بحرانی تعریف شده است و دشمن نیز به اهمیت این موضوع پی برده است.

وی سپس با بیان اینکه هم اکنون آمریکای جهانخوار و ایادی آن در منطقه به شدت مسدود کردن مسیر قدرت یابی ایران اسلامی را دنبال می کنند، ادامه داد: ما هیچ وقت دشمن فرامنطقه ای را دشمن حساب نمی کنیم و به برکت انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ عاشورا و نیز تجربیات گران سنگی که در جبهه مقاومت کسب کرده ایم.

سردار کریمیان با اشاره به اینکه بسیج بخاطر حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و به برکت وجودی بسیج مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت یافته است، ابراز داشت: بسیج توانسته یکی از مؤلفه های اصلی تولید اقتدار و قدرت بازدارندگی را بوجود آورد. موتور محرکه سپاه بسیجیان هستند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه بسیج قدرت و نمود خود را در بحث سازندگی، اقتصاد مقاومتی، در عرصه تولید ثروت و اقتدار و برقراری امنیت و شبکه فعال قدرت اطلاعات نشان داده است، گفت: دشمن در جریان هشت سال دفاع مقدس نتوانست در قبال غیرت دینی مردم بایستد، از این رو دشمن سعی کرده طومار اخلاق مداری را در بین مردم ایران برچیند و باید قبول کنیم در اثر برخی غفلت‌های صورت گرفته در جریان سال های ۷۸ و ۸۸ دشمن کارهایی انجام داد که حاصل این غفلت‌ها بود.

منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار