فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

بسیج فقط به ایران اسلامی تعلق ندارد/ بسیج در همه جهان اسلام تشکیل شده است

سردار «مظاهر مجیدی» گفت: امروز بسیج فقط به ایران اسلامی تعلق ندارد و در همه جهان اسلام نیز تشکیل شده است که به لطف پروردگار متعال، فرهنگ بسیج در سوریه، عراق، یمن و پاکستان نیز در حال شکل‌گیری است.
کد خبر: ۲۶۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ - 26November 2017

بسیج فقط به ایران اسلامی تعلق ندارد/ بسیج در همه جهان اسلام تشکیل شده استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، صبح امروز (یک‌شنبه) در همایش بزرگ اجتماع بسیجیان همدان، با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و هم‌چنین پیروزی جبهه‌های مقاومت، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص همدان و مردم این خطه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، همدان را شهر دارالمؤمنین و دارالمجاهدین خوانده‌اند که این مهم برای همدان بسیار ارزشمند است.

وی افزود: امروز بسیج فقط به ایران اسلامی تعلق ندارد و در همه جهان اسلام نیز تشکیل شده است که به لطف پروردگار متعال، فرهنگ بسیج در سوریه، عراق، یمن و پاکستان نیز در حال شکل‌گیری است.

سردار مجیدی هم‌چنین خاطرنشان کرد: مردم شریف و ولایت‌مدار استان، مبلغی در حدود 3 میلیارد تومان کمک نقدی و بیش از 6 میلیارد تومان کمک غیر نقدی به جبهه مقاومت داشته‌اند که این موضوع نشان از نقش بزرگ و ویژه مردم این خطه در به پیروزی رسیدن رزمندگان اسلام در جبهه‌های مقاومت دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) خاطرنشان کرد: نگاه فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین در طول ایام هفته بسیج، مبارزه با مواد مخدر و راه‌اندازی صندوق‌های خیریه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار