امروز صورت گرفت؛

تقدیر از بسیجیان نمونه در مراسم گرامیداشت شهدای بسیجی

مراسم گرامیداشت شهدای بسیجی و هفته بسیج صبح امروز در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار و از سه تن از بسیجیان نمونه سال گذشته تقدیر شد.
کد خبر: ۲۶۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ - 26November 2017

تقدیر از بسیجیان نمونه در مراسم گرامیداشت شهدای بسیجیبه گزارس خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم گرامیداشت هفته بسیج و مقام شهدای بسیجی امروز (یکشنبه پنج آذر 96) با حضور قشقاوی معاون پارلمانی وزارت امور خارجه، سرهنگ بهروز خزایی فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت الاسلام والمسلمین کاویانی راد معاون فرهنگی و امور اجتماعی این بنیاد برگزار شد.

سرهنگ بهروز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در سوریه اظهار داشت: جبهه مقاومت توانست ماهیت داعش را از بین ببرد. روزی که شهید همدانی اعلام کرد که نیروهای مردمی می‌توانند در صحنه جنگ سوریه ورود پیدا کنند، خیلی ها مخالفت کردند و یا این کار را قبول نداشتند اما شهید همدانی با بهره گیری از سخنان امام خمینی (ره) در خصوص بسیج و فرهنگ دفاع مقدس توانست مردم را بسیج کند تا این حرکت منجر به نابودی داعش شود.

وی افزود: امام خمینی (ره) در آخرین بیانات خود در خصوص بسیج فرمودند که این فرهنگ باید در جهان ترویج شود و امروز شاهد هستیم که بسیج در منطقه غرب آسیا شکل گرفته و موجب به دست آوردن عزت برای مردم شده است.

خزایی خاطرنشان کرد: بسیجی ها فقط عده خاصی نیستند بلکه بسیج نهاد اجتماعی با ابعادی متفاوت است و امروز در عرصه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کارکرد بسیج را می بینیم. همه کسانی که دلشان برای نظام، انقلاب و حفظ جایگاه رهبری می‌تپد از نظر ما بسیجی هستند لذا امروز نیازمند تاسی از سبک زندگی شهدا هستیم.

در پایان این مراسم سه تن از بسیجیان نمونه سال گذشته به نام‌های اقبالی، وفا مقدم و رزاق جوانی تقدیر شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها