فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

بسیج قدرت نرم نظام اسلامی در مقابل تهدیدات است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با تکیه بر نیروهایی همچون بسیج که در واقع قدرت نرم در مقابل تهدیدها است هیچ نیروی اهریمنی و استکباری نمی‌تواند بر مردم ایران مسلط شود.
کد خبر: ۲۶۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ - 26November 2017
جواب تهدید استکبار را با قدرت میلیونی بسیج می‌دهیمبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، سردار «جلیل بابازاده» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در تجمع بزرگ بسیجیان این استان اظهار داشت: استکبار جهانی در تمامی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب به بهانه‌های مختلف به دنبال لطمه زدن به انقلاب و آرمان‌های آن بوده است.

وی افزود: ما شاهد این هستیم که همواره استکبار جهانی علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی توطئه کرده و در این میان عامل پیروزی و عزت کشور اتحاد و انسجام ملت و پیروی از رهبر معظم انقلاب بوده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با یادآوری شکل‌گیری بسیج مردمی در سال 58 به تدبیر و فرمان امام خمینی (ره) ادامه داد: در آن مقطع زمانی امام راحل می‌دانست که رمز موفقیت در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی بسیج مردمی است.

به گفته بابازاده امروز اصلی‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی قدرت مردمی و پشتیبانی مردم است و اگر دشمن از نقشه‌های خود مأیوس شده و از بسیج و سپاه کینه به دل دارد به واسطه تأثیر و نقشی است که هر دو نهاد در ایجاد اتحاد ملی بر جای گذاشته‌اند.

وی با تأکید به اینکه دشمن از هر حیله‌ای برای ضربه به‌نظام بهره می‌گیرد، ادامه داد: در مقابل بسیج و سپاه با تکیه بر مردم در مقابل این ترفندها ایستادگی کرده  هر کجا تجمیع نیروهای مردمی ضرورت داشته، دلاورمردان بسیجی حضور یافتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با تکیه بر نیروهایی همچون بسیج که در واقع قدرت نرم در مقابل تهدیدها است هیچ نیروی اهریمنی و استکباری نمی‌تواند بر مردم ایران مسلط شود.

بابازاده اخلاص، ساده زیستی، عمل به فرمان رهبری و تبعیت از خون شهدا را ویژگی‌های بسیجی برشمرد و بیان کرد: با بهره‌گیری از این روحیه ملت ایران توانسته دهه‌ها در مقابل استکبار ایستادگی کند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار