نامه شهید محمدعیسی سروری/ امیدوارم در همه مشکلات صبر و استقامت کافی داشته باشید

شهید سروری در نامه خود آورده است: امیدوارم که در همه مشکلات صبر و استقامت کافی داشته باشید. شما سرباز امام زمان وظیفه‌ای بس بزرگ در دست گرفته‌اید که اجر و پاداش بزرگی در نزد خدا دارید. پیام انقلاب را مطالعه کنید.
کد خبر: ۲۶۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ - 27November 2017
نامه شهید محمدعیسی سروری/ امیدوارم در همه مشکلات صبر و استقامت کافی داشته باشید

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «محمدعیسی سروری» سه فروردین 1344 در ملایر چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام 30 مهر 1362 در بانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم

خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آن که خودشان بخواهند.

پس از حمد خداوند تبارک و تعالی و درود و سلام به تمام بندگان مومن صالح و مخلص خدا و درود به ارواح پاک مطهر شهدای در راه خدا خصوصا مسلمی، برنوس، لاله و ...

حضور پرایمان برادر عباسعلی باقری سلام علیکم

امید است در پرتو بندگی خداوند منان از سلامت جسمی و روحی برخوردار باشید و اگر از احوال اینجانب خواسته باشید به لطف خدا خوب هستم و دعاگوی شما.

عباس جان خداوند ان‌شاءالله شما را حفظ نماید و عبادت‌های شما را قبول نماید. بر آن شدم تا در فرصت به دست آمده عرض کنم که سلام مرا از قول این حقیر به برادر قاسمعلی و کلیه برادران (بسیج) برسانید.

2 شب پیش 61/04/12 خواب دیدم که شما و برادر عزیزی برای یک کاری به یکی از پادگان‌ها آمده بودید و از قضا من آمدم و شما را دیدم و بعد از سلام و احوالپرسی با شما عازم آسایشگاه شدم که در راه شما گفتید لباسم را که یک پیراهن قرمز بود عوض کنم ولی چه بپوشم که من گفتم یک لباس نظامی به شما می‌دهم. جالب اینکه یک میوه که اسم آن را نمی‌دانم با هم به درون غذاخوری بردیم و داشتیم می‌خوردیم.

تذکر: «شب که می‌خواستم بخوابم گفتم اگر مرخصی بروم محل، یک بوس خوب از رضا عزیزی می‌گیرم. همین در ذهنم مجسم بود که دراین حالت خوابم برد و این خواب را دیدم». چون برای عزیزی ننوشته‌ام به او این موضوع را بگویید. عباس جان هم اینکه آماده می‌شوم که به یکی از جبهه‌های کردستان عازم شوم از شما التماس دعا دارم و امیدوارم که خود و افراد بسیج در ماه مبارک رمضان ماه خدا آمرزیده شده و در نزد خداوند به درجه بالاتری رسیده باشید.

امیدوارم که در همه مشکلات صبر و استقامت کافی داشته باشید. شما سرباز امام زمان وظیفه‌ای بس بزرگ در دست گرفته‌اید که اجر و پاداش بزرگی در نزد خدا دارید. پیام انقلاب را مطالعه کنید و در جلسه‌های بسیج از آنان بخواهید که درباره موضوعات نوشته شده حداقل یک نفر صحبت نماید. ان‌شاءالله باز هم تکرار می‌کنم رساله رساله رساله و مطالعه و عبادت که این کارها هم خود پایه عبادت است.

برادران بسیج در هر جلسه حداقل یک آیه کوچک از قرآن را یاد بگیرند و در اول صحبت خود بخوانند. جهاد یکی از ابواب درهای بهشت است که خداوند به روی هر کس باز نمی‌کند. و خوشا به حالتان که شما در حال جهاد اکبر در داخل و جهاد اصغر هستید. حضرت امام جعفر صادق می‌فرماید که اگر در ماه رمضان آمرزیده نشویم پس کی، برای مثال: در صحبت‌های خود در جلسات از داستان‌های راستان استفاده نمایید. دیگر مزاحمت نمی‌شوم موفق باشید.

دوستدار شما بنده حقیر خداوند محمدعیسی سروری 61/04/14

هیچ مسلمانی حق یاس و ناامیدی ندارد. شهید مظلوم بهشتی

یا ایها الذین امنوا ستعینوا بالصبر و الصلوة ان الله مع الصابرین.

ای کسانی که ایمان آورده‌اید استعانت بجویید به صبر و نماز خداوند صبرکنندگان را دوست دارد.»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار