بخوانیم و بسازیم/ پرچم حرم حضرت معصومه (س) در آیین رونمایی از کتاب «طرح تِنوفا»؛

عضو هیئت‌علمی دانشگاه عالی دفاع ملی: طرحی که به‌جای پیشرفت، موجب پسرفت رژیم صهیونیستی شد

کلانتری در مورد طرح تِنوفا گفت: طرح «تِنوفا» در سال ۲۰۲۰ اجرا شد که یک طرح پنج‌ساله علیه جمهوری اسلامی ایران بود و اسرائیل برنامه داشت که تا سال ۲۰۲۵ با استفاده از تاکتیک‌ها، دکترین و ارتش خود ضربات اساسی به جمهوری اسلامی وارد کند، اما دو عملیات «طوفان‌الاقصی» و «وعده صادق» آب پاکی را روی دست این رژیم ریخت و آغازی بر فروپاشی این رژیم شد.
کد خبر: ۶۶۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳ - 10May 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس مستقر در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، آیین رونمایی از کتاب «طرح تِنوفا» که سید مرتضی احمدی آن را نوشته و توسط دانشگاه عالی دفاع ملی منتشر شده است، پیش از ظهر امروز (جمعه) با حضور «فتح‌الله کلانتری» عضو هیئت‌علمی دانشگاه عالی دفاع ملی در محل نمایشگاه کتاب برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، خادمیاران حرم حضرت معصومه (س)، پرچم این آستان مقدس را آوردند و زینت‌بخش این محفل شدند، این آیین با صلوات خاصه امام رضا (ع) آغاز شد.
عضو هیئت‌علمی دانشگاه عالی دفاع ملی : طرحی که به‌جای پیشرفت، موجب پسرفت رژیم صهیونیستی شد

عضو هیئت‌علمی دانشگاه عالی دفاع ملی : طرحی که به‌جای پیشرفت، موجب پسرفت رژیم صهیونیستی شد

عضو هیئت علمی داعا (دانشگاه عالی دفاع ملی) با اشاره به تلاش‌های رژیم اسرائیل علیه جبهه مقاومت، افزود: طرح تِنوفا یکی از طرح‌های اسرائیل علیه ایران است. رژیم صهیونیستی طرح‌های زیادی علیه جبهه مقاومت طراحی کرده است‌ که یکی از آنها طرحی بود که در سال ۲۰۰۵ علیه حزب‌الله لبنان طراحی شد، اما در جنگ ۳۳ روزه ۲۰۰۶ شکست خورد.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه عالی دفاع ملی : طرحی که به‌جای پیشرفت، موجب پسرفت رژیم صهیونیستی شد

وی در مورد طرح «تِنوفا» گفت: طرح تِنوفا در سال ۲۰۲۰ اجرا شد که یک طرح پنج‌ساله علیه جمهوری اسلامی ایران بود و اسرائیل برنامه داشت که تا سال ۲۰۲۵ با استفاده از تاکتیک‌ها، دکترین و ارتش خود ضربات اساسی به جمهوری اسلامی وارد کند، اما دو عملیات «طوفان‌الاقصی» و «وعده صادق» آب پاکی را روی دست این رژیم ریخت و آغازی بر فروپاشی این رژیم شد.

کلانتری در مورد عملیات‌های جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این عملیات‌ها، مُهر تأییدی بر تشکیل خاورمیانه جدید با محوریت جبهه مقاومت و تکامل آن از خلیج فارس تا مدیترانه شدند.
وی افزود: رژیم صهیونیستی بازنده جنگ است و همه دنیا به آن اعتراف می‌کنند، اما اسرائیل برای بازگرداندن حیثیت برباد رفته خود دارد مردم رَفَح و فلسطین را به شهادت می‌رساند.

انتهای پیام/118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار