فرمانده ناحیه مقاومت ۱۵ خرداد قرچک:

رویکرد ضدصهیونیستی در جبهه مقاومت تبلور روحیه و تفکر بسیج است

سرهنگ حسین حیدری گفت: بسیج و نگاه حکیمانه بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست، این تفکر در فراسوی مرزهای ایران با رویکرد ضدصهیونیستی، مقابله با تروریسم و فتنه داعش تبلور معناداری یافته است.
کد خبر: ۲۶۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸ - 26November 2017
رویکرد ضدصهیونیستی در جبهه مقاومت تبلور روحیه و تفکر بسیج استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سرهنگ حسین حیدری در همایش بزرگ «شکوه مقاومت» پکه با حضورگردان‌های نمونه، مسئولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن شهدای هفتم تیر قرچک برگزار شد اظهار داشت: فرارسیدن هفته بسیج یادآور یکی از رخدادهای شگرف و مبارکی است که با فرمان معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) رقم خورد، بی‌تردید تشکیل بسیج مستضعفین از معجزات انقلاب اسلامی و اقدامی تاریخی برای پاسخ به نیازهای حیاتی کشور، بلکه امت اسلامی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: ظهور تفکر، فرهنگ بسیجی و الگوی نبرد علوی و عاشورایی بسیجیان بود که نقش‌آفرینی‌های سترگ آن در شکستن امواج طوفان‌های فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف نظام پلید سلطه و صهیونیسم و جنگ تحمیلی، متبلور است.

فرمانده ناحیه مقاومت 15خرد اد قرچک با بیان اینکه بسیج آیینه مجسم هوشمندی، بصیرت، فداکاری‌ها و وفاداری‌های تاریخ‌ساز و نماد قله‌های عظمت علمی، فرهنگی، ورزشی تصریح کرد: برای ایفای نقش‌های مثبت بسیج باید نقش تأثیرگذار آن در عرصه بازدارندگی و اقتدار دفاعی ایران اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح را مورد توجه قرار داد تا آمال و آرزوهای جبهه دشمن را سلب کرد.

حیدری عنوان کرد: با گذشت حدود سه دهه از آخرین پیام امام راحل (ره) به مناسبت هفته بسیج و نگاه حکیمانه بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست، در فراسوی مرزهای ایران و در جغرافیای مقاومت اسلامی با رویکرد ضدصهیونیستی، مقابله با تروریسم و فتنه داعش تبلور معناداری یافته است که تواتستیم با همین نیروهای بسیج داعش را از بین ببریم.

وی با بیان اینکه بسیج مردمی این کشورها پوزه دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی (ص) را به خاک مذلّت مالیده‌ گفت: اینک در این روزهای پرشور و شعور، همچنان رهنمودها و انتظارات مقام معظم رهبری را نقشه راه و قطب‌نمای حرکت خود در عرصه‌های مختلف قرار داده و مجموعه نیروهای مسلح کشور نیز در این مسیر پرافتخار همراه و حامی بسیجیان مؤمن، انقلابی و غیرتمند خواهند بود.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها