نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

تسهیلات در نظر گرفته شده برای اسکان موقت زلزله‌زدگان کم است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بازسازی و ساخت منازل مسکونی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم زلزله‌زده بوده و میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای اسکان آنها کم است.
کد خبر: ۲۶۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ - 27November 2017

نیاز مبرم مردم به چادر و وسایل گرمایشی/ مردم ایران حماسه آفریدند«احمد صفری» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه در برخی از مناطق آسیب‌دیده این استان، تاکنون با مشکل اسکان و عدم دسترسی به وسایل گرمایشی مواجه هستند، اظهار داشت: از ابتدای وقوع این حادثه کمک‌های مردمی از تمام نقاط کشور به سوی استان کرمانشاه روانه شد و به لطف خدا و محبت‌های مردم همیشه در صحنه کشورمان در تامین مواد غذایی و دارو برای مردم آسیب‌دیده هیچ کمبودی نداریم.

وی افزود: تنها دغدغه مردم در برخی از این مناطق، کمبود چادر و وسایل گرمایشی است که امیدواریم این مشکل نیز هرچه سریع‌تر مرتفع شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بازسازی و ساخت منازل مسکونی را از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم زلزله‌زده عنوان کرد و گفت: میزان تسهیلات در نظرگرفته شده برای اسکان موقت زلزله‌زدگان کم است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن کرمانشاه جهت آغاز بکار برای ساختن منازل این مردم باید شتاب داشته باشد، تصریح کرد: مدت زمان اتمام اسکان موقت 2 ماه برآورد شده است که پس از آن روند ساخت اسکان های دائم باید بدون وقفه آغاز شود.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار