آزادسازی و پاکسازی شهرکی در شرق سوریه

ارتش سوریه به همراه نیروهای متحد خود موفق شد شهرک الفوریه را در استان دیرالزور از عناصر باقی‌مانده گروه تروریستی داعش آزاد و منطقه اطراف آن را پاکسازی کند.
کد خبر: ۲۶۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ - 28November 2017
آزادسازی و پاکسازی شهرکی در شرق سوریهبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، ارتش سوریه به کمک نیروهای متحد خود موفق شد کنترل شهرکی را در استان دیرالزور به دست گیرد.

یگان‌های ارتش سوریه در ادامه عملیات خود به منظور پاکسازی مناطق تحت اشغال گروه تروریستی داعش امروز سه ‌شنبه توانستند شهرک «الفوریه» را در محور ارتباطی شهر المیادین به البوکمال در استان دیرالزور آزاد کنند.

یک منبع نظامی در این ارتباط با عملیات امروز در گفت‌‌وگو با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، گفت که ارتش  به کمک نیروهای متحد عملیات نظامی دقیقی انجام داده و در این عملیات از تاکتیک‌های مناسب با طبیعت منطقه مورد نظر استفاده کرده است.

این منبع همچنین از کشته شدن تعداد زیادی از تروریست‌های داعشی و انهدام و تخریب سلاح‌ها و مهمات متعلق به آن‌ها در حین تعقیب عناصر باقی مانده در منطقه اطراف الفوریه خبر داد.

همزمان با آزادسازی این شهرک، یگان‌های مهندسی ارتش، کار خنثی سازی مین‌ها و بمب‌های برجای مانده از تروریست‌ها در این شهرک را آغاز کرده و موفق به پاکسازی آن شدند.

ارتش سوریه در عملیات مشابه خود دیروز دوشنبه نیز موفق شد شهر «العشاره» و شهرک‌ها و روستاهایی را در حد فاصل شهرهای البوکمال و المیادین آزاد کند.

نیروهای محور مقاومت 28 آبان ماه شهر البوکمال، آخرین شهر تحت اشغال داعش را به طور کامل آزاد کردند و عملیات پاکسازی برای سایر مناطق همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار