فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حمایت‌های آمریکا از داعش همچنان ادامه دارد

نماینده مجلس شورای اسلامی شکست گروه تکفیری داعش را به خاک مالیدن پوزه استکبار جهانی دانست و گفت: باید توجه داشت دشمنان اسلام با این شکست هرگز عقب نخواهند نشست و دوباره در پی حیله‌ای جدید برای دشمنی هستند.
کد خبر: ۲۶۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ - 29November 2017

حمایت های آمریکا از داعش همچنان ادامه دارد«حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه داعش سرزمین‌های تحت اشغال خود را از دست داد اما فتنه‌های این گروه تروریستی همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: ریشه‌کن شدن داعش از عراق و سوریه به معنای پایان یافتن جنایات این گروه تروریستی تکفیری نیست، زمانی‌ با اطمینان‌ می‌توان گفت نسل این وهابیون از بین رفته که هیچ نشانه‌ای از تفکر و عقیده این گروه در هیچ گوشه‌ای از دنیا باقی نماند.

وی در ادامه افزود: پس از شکست سنگین داعش در برابر جبهه مقاومت این احتمال داده می‌شد که این گروه جنایتکار برای اعلام موجودیت دست به اقدامات تروریستی بزند. حمله اخیر داعش به مصر و جان باختن تعدادی از مردم، گواه بر این ادعاست.

این نماینده خانه ملت شکست گروه تکفیری داعش را به خاک مالیدن پوزه استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: این پیروزی بزرگ که به دست مجاهدین اسلام رقم خورد باعث شادی دل تمام مسلمانان جهان شد. اما باید توجه داشت دشمنان اسلام با این شکست هرگز عقب نخواهند نشست و دوباره در پی حیله‌ای جدید برای دشمنی هستند.

فلاحت‌پیشه با اشاره به اینکه حمایت‌های آمریکا از گروه تروریستی داعش همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: کشورهای سلطه‌طلب و در راس آن‌ها آمریکا، مگر کاری جز خشونت، جنگ‌افروزی و فتنه‌افکنی انجام می‌دهند؟
 
وی افزود: در این شش سال در عراق و سوریه جنایاتی مرتکب شدند که در تاریخ هم سابقه نداشت، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند. امروز هم در افغانستان، پاکستان، لیبی، مصر و تونس در حال توطئه‌چینی هستند.
 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار