جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه:

وحدت اقوام و مذاهب برای ایران اسلامی امنیت به ارمغان آورده است

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: وحدت به‌وجود آورنده امنیت است و وحدت اقوام و مذاهب برای ایران اسلامی امنیت به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۲۶۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ - 29November 2017
وحدت اقوام و مذاهب برای ایران اسلامی امنیت به ارمغان آورده است
به گزارش دفاع پرس از هرمزگان، «سردار علیرضا تنگسیری» جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه ظهر امروز(چهارشنبه، 8 آذر) در همایش گفتمان وحدت، توسعه بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی که در بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه وحدت بسیار خوبی در کشور ما وجود دارد اظهار داشت: این وحدت میان اقوام و مذاهب برای ایران اسلامی اقتدار را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: وحدت به‌وجود آورنده امنیت است و امنیت و وحدت را باید به هم گره زد که این امر نیز در امنیت موجود در کشور ما بسیار تاثیرگذار بوده است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه وحدت شیعه و سنی در هرمزگان را بسیار خوب و مثال‌زدنی دانست و بیان داشت: در همه شهرستان‌ها و جزایر هرمزگان این همدلی میان اهل سنت و شیعه به خوبی دیده می‌شود.

تنگسیری به بانکداری اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: فرهنگ بانکداری اسلامی در راستای اقتصاد مقاومتی باید در کشور گسترش یابد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز در این همایش گفت: همه مردم ایران با هر قومیت و مذهبی در سایه وحدت اقتدار و عظمت کشور را رقم زده‌اند.

سردار رضا ترابی افزود: حدود 35 درصد جمعیت هرمزگان اهل سنت هستند که بدون هیچ مشکلی و در سایه وحدت در کنار هم زندگی می‌کنند.

همچنین در این همایش نخستین شعبه بانکداری اسلامی در هرمزگان تحت نظارت علمای شیعه و اهل سنت در بندرعباس گشایش یافت.

این شعبه زیر نظر علمای اهل سنت در هرمزگان و مطابق با شورای فقهی آنان خدمات ارائه می‌دهد و به‌زودی هم شعبه بانکداری اسلامی در هرمزگان تحت نظارت علمای شیعه و اهل سنت در شهرستان‌های قشم و بندرلنگه گشایش می‌یابد.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها