ابراهیمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حزب‌الله لبنان مصداق بارز صدور انقلاب اسلامی است/ باید نسبت به بازسازی داعش در سایر کشورها هوشیار باشیم

نماینده مجلس شورای اسلامی جنبش حزب‌الله لبنان را حامی مظلومین در سر تا سر جهان دانست و گفت: حزب‌الله لبنان مصداق بارز صدور انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۶۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ - 30November 2017

حزب‌الله لبنان مصداق بارز صدور انقلاب اسلامی است/ باید نسبت به بازسازی داعش در سایر کشورها هوشیار باشیم«علیرضا ابراهیمی» عضو هیات‌رئیسه کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با بیان اینکه حزب‌الله لبنان برگرفته از انقلاب ما و بر مبنای اندیشه و آرمان‌های امام راحل تشکیل شده است، اظهار داشت: مصداق بارز صدور انقلاب اسلامی را در حزب‌الله لبنان می‌توان دید. جنبشی که مجاهدت انقلابیون ما را در روند پیروزی انقلاب و استقامت، شجاعت و نبرد رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی در برابر دشمن بعثی و حامیانش را سرلوحه نهضتش قرار داد و تا امروز در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده است.

این نماینده خانه ملت نقش حزب‌الله لبنان در پیروزی علیه داعش در منطقه را تاثیرگذار دانست و افزود: جبهه مقاومت که از ابتدای پیدایش خفت‌بار داعش، در برابر این گروه جنایتکار ایستاد را، اگر دارای سه ضلع تصور کنیم، یک ضلع آن رهنمودهای مقام معظم رهبری، ضلع دیگرش مدیریت حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جنگ و ضلع سوم آن حضور نیروهای حزب‌الله لبنان و رزمندگان و نیروهای مردمی عراق و سوریه بود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه جنبش حزب‌الله لبنان حامی مظلومین در سر تا سر جهان است و با آرمان و اندیشه‌های اسلامی‌اش توانسته در دل مسلمانان جای گیرد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا برای نابودی این جنبش دست به هر اقدامی می‌زنند، چراکه استکبار چشم دیدن وحدت میان مسلمین را ندارد.

وی با بیان اینکه رابطه میان جمهوری اسلامی ایران و جنبش حزب‌الله لبنان رابطه‌ای مستحکم است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها، ایران را مسبب ظهور حزب‌الله لبنان می‌دانند و یکی از عمده‌ترین اهداف سلطه‌گران غربی این است که ایران و حزب‌الله در کنار هم نباشند، چراکه به خوبی می‌دانند اتحاد مسلمانان تمام نقشه‌هایشان را بر هم می‌زند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تاکید بر اینکه سعد حریری نباید تحت تاثیر اظهارات کورکورانه و تحریک‌آمیز برخی کشورهای عربی خصوصا عربستان قرار گیرد، ادامه داد: سعودی‌ها یکی از دلایل شکست داعش را ایستادگی محور مقاومت در برابر این گروه تروریستی می‌دانند، از این رو در تلاش هستند با تحت تاثیر قرار دادن حریری سبب ایجاد اختلاف بین احزاب مختلف خصوصا حزب‌الله به‌عنوان نمادی از محور مقاومت و دولت مستقر در لبنان شوند. 

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس با اشاره به اینکه شکست داعش اقتدار رزمندگان اسلام را به رخ مستکبرین کشید و آن‌ها را در رسیدن به آرزوهایشان ناکام گذاشت، گفت: داعش از بین رفت اما تفکر داعشی هنوز باقی مانده است. امروز نیز این گروه شکست‌خورده به صورت پراکنده در کشورهای آسیایی مانند افغانستان، پاکستان و ... حضور دارند و با حمایت‌های برخی کشورهای عربی از قبیل عربستان همچنین کشورهای غربی مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال سازماندهی هستند تا دوباره در گوشه‌ای از جهان با مرتکب شدن هرگونه اقدامات ضد انسانی اعلام موجودیت کنند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار