نماینده ولی فقیه در مازندران:

وحدت مسلمین و انسجام ملی ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه دشمنان از تفرفه به نتیجه مطلوب دست نیافته‌اند، گفت: باید وحدت مسلمین سرلوحه امور قرار گیرد و به آن توجه کرد.
کد خبر: ۲۶۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ - 01December 2017
به گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر وحدت بین مسلمین اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) با تشکیل امت واحده بر وحدت و یکپارچگی تاکید داشته است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به دلیل اختلافات بین مسلمین از آنان نمی‌ترسند، اظهار داشت: باید به اصل وحدت توجه کنیم و دشمنان با به راه انداختن جنگ‌های نیابتی علیه مسلمانان قصد تفرقه و تضعیف آنان را دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه دشمنان از بسیج، ارتش، سپاه و نیروهای مسلح ایران اسلامی هراس دارند، افزود: آنان برای فروش اسحله و ایجاد اختلاف بین مسلمانان داعش را ایجاد کرده‌اند اما اکنون تمام نقشه‌هایشان در لبنان، یمن و سوریه شکست خورده و نقش برآب شده است.

آیت الله طبرسی با اظهار اینکه دشمنان از تفرفه به نتیجه مطلوب دست نیافته‌اند، تاکید کرد: باید وحدت مسلمین سرلوحه امور قرار گیرد و به آن توجه کرد.

امام جمعه ساری در بخشی از سخنانش، با اشاره به نشست استاندار مازندران با روحانیان استان، بیکاری، وضعیت نامطلوب صنعت، گردشگری و کساورزی را از جمله مشکلات استان برشمرد و خواستار رفع مشکلات شد.

وی همچنین در بخشی از سخنانش به حبس خانگی شیخ عیسی قاسم در بحرین اشاره کرد و با محکوم کردن این حرکت زشت و وحشیانه گفت: این حرکت به ضرر آل خلیفه و حاکم بحرین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار