رئیس دایره نشر آثار و مشارکت‌ زنان در دفاع مقدس استان مرکزی:

اصلی‌ترین رسالت زن بسیجی مبارزه با هجمه‌های فرهنگی است

رئیس دایره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌ زنان در دفاع مقدس استان مرکزی گفت: امروز زنان بسیجی جامعه ما رسالت سنگین مبارزه با هجمه‌های فرهنگی اتخاذ شده از سوی دشمنان را بر عهده دارند.
کد خبر: ۲۶۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ - 02December 2017
اصلی ترین رسالت زنان بسیجی مبارزه با هجمه های فرهنگی است«فاطمه محمدمیرزایی» رئیس دایره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌ زنان در دفاع مقدس استان مرکزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، با اشاره به نقش تاثیرگذار زنان در عرصه‌های مختلف جامعه اظهار داشت: زنان جامعه اسلامی در تمامی دوره‌های تاریخی توانسته‌اند با حضور موثر و پررنگ خود دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کنند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس با حضور در ستادهای پشتیبانی و همینطور گروه‌های امدادی فعالیت‌های موثری را انجام دادند و امروز نیز در سنگر علم و دانش راه مبارزه و دفاع را دنبال می‌کنند.

رئیس دایره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌ زنان در دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت زنان در جامعه امروز، حفظ و صیانت از حریم خانواده و همینطور تربیت نسلی ولایت‌پذیر است.

محمدمیرزایی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین اهداف بسیج جامعه زنان گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف بسیج جامعه زنان، مقابله با هجمه‌های فرهنگی اتخاذ شده از سوی دشمنان نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: زن بسیجی در دفاع مقدس تمام قد پای تمامی آرمان‌ها و عقایدش ایستاد و امروز نیز همواره پیرو همین مسیر است و آن را دنبال کرده و بسیجی‌وار جان، مال و فرزند خود را در راه حق و حقیقت فدا می‌کند.

رئیس دایره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌ زنان در دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: از دیدگاه بنده تمامی زنان جامعه ایرانی به نوعی عضو بسیج بوده و نیروی این ارگان به شمار می‌آیند چرا که حضور در تمامی حماسه‌ها این موضوع را تایید می‌کند.

محمدمیرزایی با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین در بسیج گفت: یکی از فعالیت‌های بسیج تشکیل حلقه‌های صالحین و حضور و مشارکت زنان و همینطور فعالیت آنان در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار